Haku
Viitteet 1-10 / 74
Brändäys yhdistyksen jäsenhankinnan tukena : Case Nicehearts ry
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää yhdistyksen jäsenhankintaa markkinoinnin ja brändäyksen kautta sekä kartoittaa yhdistyksen tunnettuutta. Päätutkimuskysymys oli: ”Miten Nicehearts ry:n jäsenhankintaa voi kehittää ...
Videomarkkinointi sosiaalisessa mediassa
(2020)
Insinöörityön tarkoituksena oli tuottaa sosiaalisen median mainoskampanja. Asiakkaana toimi helsinkiläinen videotuotantoyhtiö, joka on erikoistunut sosiaalisen median mainosvideoihin. Projekti sisälsi kaksi eri osaa: ...
Sosiaalisen median tulevaisuus vaikuttajan silmin
(2020)
Sosiaalinen media eli some on koko ajan muutoksen tilassa. Somen tulevaisuus on jatkuva kiinnostuksen aihe. Se kiinnostaa yrityksiä, normaaleja käyttäjiä ja etenkin viestinnän ja markkinoinnin työntekijöitä, joille ...
Henkilöbrändin suunnittelu sosiaaliseen mediaan
(2020)
Tämä opinnäytetyö käsittelee henkilöbrändin suunnittelua sosiaaliseen mediaan asiakastyön kautta. Aihetta tarkastellaan asiakastyön näkökulmasta, miten brändin suunnittelua voi hyödyntää pienemmässä mittakaavassa, kun ...
"No pitääkö tuolla tavalla päästä tissejä esittelemään?" : Marginalisoidut kehot ja seksuaalisuus Instagram-sensuurin keskiössä
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on selvittää, millaista sensuuria Instagramissa tapahtuu, millaisia kuvia siellä sensuroidaan ja kohdistuuko sensuuri johonkin tiettyyn ihmisryhmään. Opinnäytetyössä perehdytään myös ...
Sosiaalisen median B2B-markkinointiviestintäsuunnitelma
(2019)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli toteuttaa B2B-markkinointiviestintäsuunnitelma sosiaaliseen mediaan Yritys X:lle, joka on erilaisia uravalmennuksia ja ammatillisen kuntoutuksen palveluita tarjoava yritys. Yritys X toimii ...
Sosiaalinen media terveydenedistämisen välineenä : Hyvinvointia sähköisestä terveyskioskista
(2019)
Sosiaalinen media ja sähköiset terveyspalvelut ovat tulleet osaksi sosiaali- ja terveysalan palveluntarjontaa. Sosiaalinen media on muuttanut tapoja kommunikoida sekä hämärtänyt valtasuhteita ammattilaisten ja maallikoiden ...
Urheilijan henkilöbrändäys : Sosiaalinen media apuna henkilöbrändäyksessä
(2020)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää urheilijan henkilöbrändäyksen prosessin vaiheet ja se, kuinka sosiaalista mediaa voidaan käyttää apuna henkilöbrändäyksessä. Työn tarkoituksena oli myös selvittää, kuinka urheilijat ...
Työnantajamielikuvan vaikutus yrityksen houkuttelevuuteen : Case Sinebrychoff
(2020)
Tämä opinnäytetyö tarkasteli työnantajamielikuvaan vaikuttavia tekijöitä ja niiden vaikutusta yrityksen houkuttelevuuteen. Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää, mitä tekijöitä AMK-opiskelijat arvostavat työnantajassa ...
Lapsille ja nuorille suunnatun YouTube-kanavan sisällöntuottaminen ja tuotantoprosessin kehittäminen organisaatiossa
(2020)
Opinnäytetyö käsittelee lapsille ja nuorille suunnatun YouTube-kanavan tuotantoprosessia organisaatiossa. Mitä sisältyy YouTube-kanavan tuottamiseen organisaation sisällä ja minkälaisia asioita tulee ottaa huomioon ...