Haku
Viitteet 1-10 / 22
Vuorovaikutus varastomyyntitapahtumassa : Design Marketin dialogi
(Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2014)
Tämä opinnäytetyö on tapaustutkimus varastomyyntitapahtuma Design Marketista ja sen tuotantoprosessiin liittyvien tahojen välisestä dialogista ja vuorovaikutuksesta. Design Market on vuosittainen muotoilualan tapahtuma, ...
Palvelutarjoomat ja palvelujen vakiointi tapahtumissa
(Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2014)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on muodostaa Sastamala-messuille palvelutarjoomat, eli palvelutuotteet ja palvelut. Tarjoomia muodostettaessa perehdytään asiakaskokemukseen ja asiakasryhmien määrittelyyn. Sastamala-messujen ...
Interkult Kassandran teatteri-ilmaisuhanke : kohti nuorten parempaa sitoutumista
(Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2014)
Tämä opinnäytetyö keskittyi kulttuuriyhdistämö Interkult Kassandran nuorisolle suuntaamien teatteri-ilmaisuryhmien toimintaan. Päätavoite oli löytää keinoja nuorten tiiviimpään ja laajempaan sitoutumiseen kyseisten ryhmien ...
Sähköinen toimintaympäristö osana Lohjan kulttuuripolkua
(Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2014)
Opinnäytetyö tarkastelee Lohjan kulttuuripolun sähköisen toimintaympäristön kehittämistä, tärkeimpänä kysymyksenä: Millainen sähköinen toimintaympäristö palvelisi parhaiten Lohjan kulttuuripolkua? Sähköinen toimintaympäristö ...
Orfeus - soitonopiskelun verkkopalvelun kehittäminen
(Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2014)
Tämän opinnäytteen kohteena on opetusvideoihin perustuva soitonopiskelun verkkopalvelu Orfeus, jonka kehittäjänä kirjoittaja toimii. Tutkimuksen tavoitteena on selvittää, miten pedagoginen verkkopalvelu muotoillaan asiakasta ...
Kokonaisvaltaisemman asiakaskokemuksen rakentaminen oheispalvelujen avulla
(Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2014)
Tämä työ on Finlandia Trophyn oheispalveluja ja niiden vaikutuksia asiakaskokemukseen kartoittava tapaustutkimus. Finlandia Trophy on kasainvälinen, vuosittain järjestettävä taitoluistelutapahtuma, joka on kokeilualustana ...
Asiakaskokemus kaupallisessa muotitapahtumassa : tapaus Gloria Fashion Show 2014
(Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2014)
Tämä opinnäytetyö keskittyy asiakaskokemukseen ja selvittää, mistä se koostuu. Työ on tapaustutkimus, jossa kohteena on vuosittain järjestettävä, kuluttajille suunnattu muotialan tapahtuma Gloria Fashion Show. Opinnäytetyön ...
Onko hankkeiden jälkeistä elämää? : yhdistyksen kulttuurihyvinvointipalvelujen markkinoinnin ja myynnin mahdollisuudet
(Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2014)
Hankkeissa kehitettyjen kulttuurillisten hyvinvointipalveluiden markkinointi ja myynti on yhdistyksissä haasteellista. Tämän opinnäytetyön tavoitteena on selvittään, miten yhdistyksen kulttuurihyvinvointipalvelutuotantoa ...
Teatteripalvelu Oivan asiakaspalvelun prosessianalyysi
(Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2014)
Tämä opinnäytetyö on selvitys henkilöstöpalveluyritys Teatteripalvelu Oivan palvelujen tuotteistamisesta asiakaslähtöisesti. Työn tavoitteena on kehittää Teatteripalvelu Oivan palvelut prosessianalyysin keinoin vastaamaan ...
Tapaustutkimus johtajuuden roolista innovaatioprojektissa
(Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2014)
Opinnäytetyön lähtökohtana on ollut kiinnostuneisuus asiantuntijoiden johtamiseen ja innovointiin. Työn tarkoituksena on selvittää, minkälaista on luovuuden ja innovatiivisuuden johtaminen, mikä on johtajuuden rooli ...