Haku
Viitteet 1-10 / 10
Kuinka tarjota laatuelokuvaa nuorille Helsingissä? : 2. asteen opiskelijoille suunnattu elokuvakasvatus Cinema Orionin toimintaympäristössä
(2020)
Tämä opinnäytetyö on tapaustutkimus, joka tarkastelee elokuvakasvatuksen järjestämistä 2. asteen opiskelijoille Helsingissä. Työn tavoitteena on löytää ratkaisevia tekijöitä mahdollisimman kiinnostavan ja toteuttamiskelpoisen ...
Kulttuurituottajasta pelituottajaksi urasuunnittelun keinoilla : Pelituottajan urapolku Suomessa
(2021)
Tässä opinnäytetyössä selvitetään kulttuurituottajan reittiä pelituottajaksi ja urasuunnittelun mahdollisuuksia auttaa pelialalle pääsyssä. Työssä selvitetään myös nykyisten pelituottajien urapolkuja sekä heidän kompetenssejaan. ...
Vastuullisuus ständillä : Messukeskuksen vastuullisuusohjeistus ständipaikan ostaneille yrityksille
(2020)
Tämä opinnäytetyö on konstruktiivinen kehittämistyö, jossa tutkittiin vastuullisuutta messutuotannossa ympäristönäkökulmasta. Työn tavoitteena oli tuottaa messupaikan ostaneille yrityksille vastuullisuusohjeistus, ...
Yökerhotapahtumien sponsoroinnin kehittäminen
(2021)
Tässä opinnäytetyössä selvitettiin, kuinka toteuttaa laadukasta yökerhotapahtuman sponsorointia, millaisia eri mahdollisuuksia yökerhotapahtuman sponsoroinnissa on ja kuinka yökerhotapahtuman sponsoroinnista tulisi viestiä ...
Sainauksesta singleen – äänitteen julkaisuprosessi itsenäisen levy-yhtiön näkökulmasta. Case: Polarvox
(2020)
Tässä opinnäytetyössä tutkittiin tapahtumien kulun ja toimenpiteiden prosessia itsenäisessä levy-yhtiössä, alkaen levytyssopimuksen teosta eli ”sainauksesta” aina siihen hetkeen saakka, kun ensimmäinen single julkaistaan ...
Virtuaalitapahtumien opas osaksi tapahtumatoimiston markkinointiviestintää
(2020)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena oli tuottaa työn tilaajalle, tilaisuuksien ideointi- ja toteuttamistoimisto Tapaus Oy:lle, virtuaalitapahtumien opas. Oppaan tarkoituksena oli vastata keväällä 2020 puhjenneen ...
XR-teknologioiden potentiaali museoiden kävijäkokemusten kehittämisessä
(2020)
Opinnäytetyö on kartoitusmuotoinen tapaustutkimus, joka käsittelee XR-teknologioiden potentiaalia museoiden kävijäkokemusten kehittämisessä. Sen tavoitteena on selvittää millaiset tekijät voivat vaikuttaa XR-teknologioiden ...
Tapahtumatuottajien suhtautuminen ilmapalloihin: case Ilmapallokeskuksen tuotteet ja palvelut
(2020)
Tässä opinnäytetyössä tutkittiin tapahtumatuottajien suhtautumista ilmapalloihin, ja niiden merkityksiin ja käyttötarkoituksiin tapahtumissa. Lisäksi työssä selvitettiin asiakkaiden mielikuvia suhteessa esimerkkitapaus ...
Palveluiden kehittäminen tyytyväisyyskyselyn avulla: Suomen Uimaliitto ry.
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää Suomen Uimaliiton jäsenseuroille tarjoamia palveluita. Jäsenseuroille teetettiin tyytyväisyyskysely, jossa kartoitettiin jäsenseurojen tarpeita ja tyytyväisyyttä Uimaliiton ...
Virtuaalisen tapahtuman saavutettavuus : Case Arabian katufestivaali
(2021)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää virtuaalisen tapahtuman saavutettavuutta. Työn tilaajana toimi Arabian katufestivaali. Työssä kehitettiin vuoden 2020 virtuaalisen Arabian katufestivaalin ...