Haku
Viitteet 1-10 / 10
Helsingin Kirjamessujen uusi aika : Digitalisoituminen tuo uusia mahdollisuuksia
(2021)
Tämän tutkimuksellisen kehittämistyön taustalla on havainto vahvasti syksyyn painottuneesta kirja-alasta. Työn päätavoitteena on löytää vastaus kysymykseen, millaisella messutapahtumalla kirja-alaa voitaisiin tuoda esille ...
Yksilöllisen tapahtumaelämyksen vahvistaminen virtuaalitapahtumissa
(2021)
Vuonna 2020 Covid-19-pandemia ajoi tapahtuma-alan muutostilanteeseen, kun fyysisten tapahtumien järjestäminen ei ollut poikkeustilanteen vuoksi mahdollista. Vuoden 2020 aikana tapahtumien toteuttamisen tärkeimmiksi ...
Yleisörakenne ja markkinointiviestintä : Case Maagikot-kiertue
(2020)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli kartoittaa, millaista yleisöä Nelonen Median järjestämä Maagikot-kiertue keräsi keväällä 2020. Kiertue piti sisällään yhteensä kahdeksan esitystä seitsemässä eri kaupungissa. Kävijäkyselyn ...
Joukkuevoimistelun kansainvälisten kilpailujen päivitetty kilpailujärjestämisohje
(2020)
Tämä työ on toiminnallinen opinnäytetyö. Työn tavoitteena on päivittää kansainvälisen joukkuevoimisteluliiton IFAGG:n kansainvälisten kilpailujen järjestämisohje. Järjestämisohje kirjoitetaan englanniksi, sillä se on ...
Sponsoroinnin hyödyntäminen tapahtumamarkkinoinnissa : Case Elisa Oyj
(2021)
Tässä opinnäytetyössä selvitettiin, millä tavoin Elisa Oyj:n tapahtumamarkkinoinnissa voidaan tulevaisuudessa kehittää ja hyödyntää sponsorointia paremmin. Työn tilaaja, Elisa Oyj (jäljempänä Elisa) on suomalainen pörssiyhtiö ...
Yleisövuorovaikutus televisiotapahtumissa
(2021)
Tämän opinnäytetyön aiheena on yleisövuorovaikutus televisiotapahtumissa. Opinnäytetyön tilaajana toimii Yle Tapahtumat.
Kehittämistyön tavoitteena on selvittää millaisin tavoin Yle Tapahtumat voi tulevaisuudessa ...
Ammattilaistapahtuman tuotantoprosessin kehittäminen : case: Helsingin Kahviviikko
(2021)
Tämä opinnäytetyö on toimintatutkimus, jonka kehittämiskohteena on Helsingin Kahviviikon tuotantoprosessi. Työn tilaaja Helsingin Kahviviikko järjestää erikoiskahvialan tapahtumaviikkoa, joka koostuu satelliittitapahtumista ...
Paloturvallisuutta suostuttelevan viestinnän keinoin : Päivä Paloasemalla -tapahtuman asiakaslähtöinen kehittäminen
(2021)
Opinnäytetyö on tapaustutkimus, joka tutkii Päivä Paloasemalla -tapahtuman vaikutuksia lapsiperheiden paloturvallisuusosaamiseen. Työn tilaaja on Suomen Pelastusalan Keskusjärjestö eli SPEK. Opinnäytetyön pääkysymys on: ...
Asiakaskokemuksen mittaaminen : KPI-mittaristo Nelonen Media Liven festivaaleille
(2021)
Tämä opinnäytetyö on konstruktiivinen tutkimus, jonka kehittämistehtävänä oli laatia konkreettinen suorituskykymittaristo asiakaskokemuksen tutkimiseen festivaaleilla. Työn tilaaja Nelonen Media Live Oy järjestää Suomessa ...
Ravintola monipuolisena tapahtumatilana : Case Ravintola Piilo
(2021)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää uuden ravintolatoimijan, Ravintola Piilon, tapahtumatoimintaa niin tapahtumajärjestäjänä kuin tapahtumatilana. Näkökulmana oli tutkia niin yksityisiä kuin julkisia tapahtumia ...