Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Kymenlaakson ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Kymenlaakson ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite

Tietokonepelin konsepti ja hahmosuunnittelu

Pitkämäki, Matti (2013)

 
Tweet refworks
 
Avaa tiedosto
matti_pitkamaki.pdf (772.2Kt)
matti_pitkamaki_portfolio.pdf (621.6Kt)
Lataukset: 


Pitkämäki, Matti
Kymenlaakson ammattikorkeakoulu
2013
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
http://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2013120820427
Tiivistelmä
Tässä opinnäytetyössä tutkitaan tietokonepelin konseptin visuaalisuutta ja pelihahmo-jen suunnittelua. Tarkoituksena on päästä jyvälle tietokonepelin konseptin merkityk-sestä pelin kehityksessä ja ottaa selvää pelin esituotannon visuaalisuudesta.
Tutkimuksessa seurataan kahden pelihahmon kehitystä käyttäen eri ohjelmistoja ja yleisiä tekniikoita. Toinen pelihahmoista valmistuu haluttuun pisteeseen asti. Loppu-tuloksena on optimoitu ja animoitu hahmo, jota voi käyttää pelin kehityksessä.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatTutkintonimikkeetAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste