• Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Seinäjoen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Seinäjoen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite

Ilmajoki-hallin ja Virkistysuimala Poreen asiakastyytyväisyyskysely

Kivimäki, Marko (2013)

 
Tweet Tiedostoon pääsyä rajoitettu
 
Tiedostoon pääsyä rajoitettu
Avaa tiedosto
Kivimaki_Marko.pdf (819.0Kt)
Lataukset: 


Kivimäki, Marko
Seinäjoen ammattikorkeakoulu
2013
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
http://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2013120920477
Tiivistelmä
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia asiakkaiden tyytyväisyyttä Ilmajoki-hallin sekä Virkistysuimala Poreen palveluihin sekä tiloihin ja etsiä mahdollisia kehittämiskohteita.
Opinnäytetyön ensimmäisenä tavoitteena oli perehtyä asiakaspalveluun sekä palvelun laatuun ja toisena tavoitteena oli toteuttaa asiakastyytyväisyyskysely Ilmajoki-hallin ja Virkistysuimala Poreen asiakkaille.

Tutkimukseen otettiin mukaan sekä yksityiset asiakkaat, että vakiovuoroilla tai yksittäisten tapahtumien puitteessa talossa asioivat urheiluseurat ja yhdistykset. Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää asiakkaiden tyytyväisyyttä esimerkiksi käytössä oleviin tiloihin, henkilökunnan palveluun, tilojen siisteyteen, liikuntapaikkamaksuihin, vuorojen saatavuuteen sekä aukioloaikoihin.

Opinnäytetyön teoriaosuudessa käsitellään kirjallisuuden pohjalta palvelun laatua ja asiakaspalvelua yleisesti. Teoriaosassa pyrittiin selvittämään hyvän ja laadukkaan palvelun edellytyksiä.

Tutkimus oli tyypiltään kvantitatiivinen ja se toteutettiin kyselylomakkeilla. Yksityi-sille asiakkaille lomakkeita jaettiin Ilmajoki-hallin ja Virkistysuimala Poreen yhteisessä asiakaspalvelupisteessä 19–25.11.2012. Seuroille lomakkeet lähetettiin postin välityksellä 15.11.2012. Yksityisiltä asiakkailta saatiin 102 vastausta ja seuroista 19 vastasi kyselyyn.

Vastaajat olivat tyytyväisiä Ilmajoki-hallin ja Virkistysuimala Poreen tiloihin ja palveluihin. Myös liikuntapaikkamaksuihin oltiin tyytyväisiä. Yksityisasiakkaiden puolella asioita joihin toivottiin parannusta, olivat uimahallin suihkut, Poreen aukioloajat ja talon parkkipaikat. Pääosa palautteesta oli kuitenkin positiivista. Seurojen puolelta tyytymättömyyttä oli eniten saatuihin vuoroihin.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatTutkintonimikkeetAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus