Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Yrkeshögskolan Novia
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Yrkeshögskolan Novia
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Att grunda ett företag: Från affärsidé till digital marknadsföring

Puno, Andreas (2013)

 
Avaa tiedosto
Puno_Andreas.pdf (1.005Mt)
Lataukset: 


Puno, Andreas
Yrkeshögskolan Novia
2013
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2013121321197
Tiivistelmä
Tiivistelmä

Lopputyössä kuvataan, miten perustetaan uusi yritys. Aihe ulottuu liikeideasta digitaaliseen markkinointiin. Tarkoituksena on käsitellä keskeisimmät osat, jotka tarvitaan yrityksen perustamiseen.

Lopputyössä käsitellään yrittäjän henkilökohtaiset ominaisuudet, yritysmuodot, rekisteröinti, markkinointi, rahoitus ja vakuutukset. Materiaali jota käytetään lopputyössä, on kirjalliset lähteet.

Toimeksiantaja Novago Yrityskehitys Oy, katsoi että lopputyö toimii hyvänä johdantona uusille yrittäjille. Lopputyössä ilmenee, että uudella yrittäjällä on oltava selkeä tarkoitus toiminnalla. Yrittäjällä on oltava kannattava liikeidea. Tämän jälkeen yrittäjä voi kehittää toimintaa. Erittäin tärkeä tekijä on yrityksen osalta markkinointi. Digitaalinen markkinointi tarjoaa uuden näkökulman, miten uusi yrittäjä voi markkinoida yritystä sosiaalisessa mediassa.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste