KoulutusalaLapin ammattikorkeakouluLiiketalous, hallinto ja markkinointi
Viitteet 1-20 / 1229
-
10 219 sanaa Arctic Powerin palvelutoiminnasta
(Rovaniemen ammattikorkeakouluLapin ammattikorkeakoulu, 2012)Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää miten Rovaniemen ammattikorkeakoulun alaisen Arctic Power–osaamiskeskittymän asiakkaat ja yhteistyökumppanit ovat kokeneet palvelutoiminnan ja millä keinoilla sitä voitaisiin kehittää. ... -
3D Mobile Game Engine Development
(Kemi-Tornion ammattikorkeakouluLapin ammattikorkeakoulu, 2012)With the rapid development of mobile games, more rich and colorful mobile games are demanded. While during the development of mobile games, a good mobile game engine is a key technology, since it can integrate some important ... -
A critical look at Affiliate Marketing in Vietnam
(2022)The remarkable development of e-commerce in Vietnam has encouraged a great number of large-scale, as well as small and medium-sized companies to continuingly enhance their digital marketing campaigns to take the leading ... -
A framework for B2B customer experience management in Telia Norway
(2022)This study examined B2B customer experience management at Telia Norway and identified development challenges. This required an examination of the CX management processes throughout the organization. It examined employee ...Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad -
Ahtausprosessin suunnittelu ja tiedonkulku : Case Kemi Shipping Oy
(Kemi-Tornion ammattikorkeakouluLapin ammattikorkeakoulu, 2010)Kylmälä, Mikko. 2010. Ahtausprosessin suunnittelu ja tiedonkulku, Case Kemi Shipping Oy, Kemi. Opinnäytetyö. Kemi-Tornion ammattikorkeakoulu. Kaupan ja kulttuurin toimiala. Sivuja 33. Tämän opinnäytetyön tavoitteena ... -
"Aina saa nauraa!" : Heinolan kesäteatterin bränditutkimus
(Lapin ammattikorkeakoulu, 2014)Opinnäytetyö käsittelee brändiä ja brändin kehittämistä. Tutkimuksen tarkoitus oli selvittää toimeksiantajaorganisaation eli Heinolan kesäteatterin brändin nykytila. Tutkimuksenavulla haluttiin saada tietoa siitä, vastaako ... -
Ajankäytön hallinta etätyössä : itsensä johtaminen tukena työpäivään
(2022)Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää keinoja ajankäytön hallintaan etätyössä. Etsin ajankäytön hallintaan ratkaisuja itsensä johtamisen keinoista. Tavoitteena oli löytää toimintamalleja työntekijöille työstä ... -
Ajokoulutuksen tärkeys riskienhallinnan näkökulmasta Pelastuskoulussa
(2024)Toimeksiantaja opinnäytetyössä oli Helsingissä toimiva Pelastuskoulu, jonka tehtävänä on tuottaa ammattitaitoisia pelastajia Helsingin kaupungin palvelukseen. Toimeksiantaja halusi tutkittavan ajokoulutukseen parannusehdotuksia, ... -
Aktiivisten ESG-rahastojen sijoituspolitiikka Suomessa
(2021)Vastuullisen sijoittamisen taustalla on useita 2000- ja 2010-luvun kestävän kehityksen aloitteita. Muutosten riepottelemassa maailmassa sijoittajatkin alkavat huomata, että hyvää tekemällä saa itsekin hyvää takaisin. ... -
ALASELKÄPOTILAIDEN FYSIOTERAPIA LAPIN SAIRAANHOITOPIIRIN TERVEYSKESKUKSISSA
(Lapin ammattikorkeakoulu, 2017)Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää alaselkäpotilaan fysioterapian toteutuminen Lapin sairaanhoitopiirin terveyskeskuksissa ennen ja jälkeen Lapin keskussairaalan fysiatrian poliklinikalla käynnin. Tarkoituksena oli ... -
Alihankintatyön teettäminen Venäjällä - vaikeuksia ja esteitä
(Lapin ammattikorkeakoulu, 2017)Opinnäytteen tavoite oli tarkastella tuotevalmistuksen ulkoistamista Venäjän lähialueille ja selvittää asiaan liittyvät ongelmakohdat. Päähuomio kiinnittyi Venäjän rajaesteisiin ja erilaisiin yritys- ja tapakulttuuriin. ... -
Alkoholilain muutos ja sen vaikutus ravintola-alalle
(2019)Vuonna 2017 hyväksyttiin uusi alkoholilaki, joka astui voimaan kahdessa erässä vuoden 2018 aikana. Lakimuutos herätti paljon huomiota suunnitteluaikana, koska useat tahot kokivat lain muutoksien kasvattavan alkoholinkulutusta ... -
Aloittavan B2B -pienyrityksen brändi-identiteetti
(Lapin ammattikorkeakoulu, 2018)Opinnäytetyöni käsittelee brändäyksen aihealueesta yrityksen sisäisen brändi-identiteetin luontia. Teoriatiedon pohjalta työni tarkoituksena oli laatia kohdeyritykselleni kirjallinen identiteettiä käsittelevä brändiohjeisto. ... -
Aloittavan piensijoittajan sijoitusopas
(Rovaniemen ammattikorkeakouluLapin ammattikorkeakoulu, 2012)Opinnäytetyöni on toteuttettu kehittämistyötyylisenä opinnäytetyönä Rovaniemen Handelsbankenin konttorin käyttöön. Työn tarkoituksena on ollut avata yleisimpien sijoitusmuotojen käsitettä sekä kehittää oppilaan ... -
Aloittavan X-tilitoimiston liiketoimintasuunnitelma
(Kemi-Tornion ammattikorkeakouluLapin ammattikorkeakoulu, 2013)Tämän opinnäytetyön tavoitteena on ollut laatia liiketoimintasuunnitelma aloittavalle tilitoimistolle. Raportointiosuudessa on syvennytty liiketoiminnan ja yrityksen perustamisen osa-alueisiin, jotta on ollut mahdollista ... -
Alue-edustajan sitouttaminen tiivimpään yhteistyöhön
(Lapin ammattikorkeakoulu, 2014)Tämän opinnäytetyö on tehty Ouman konsernille. Työn tarkoituksena on antaa teoreettisia keinoja ja käytännön työvälineitä Oumannin ja alue-edustajien välisen yhteistyön kehittämiseen ja tiivistämiseen sekä alue-edustajien ... -
Alumnitoimimnnan tuloksellisuuden mittaaminen
(2019)Opinnäytetyöni aiheena oli kehittää Lapin ammattikorkeakoulun alumnitoiminnalle laadullisia ja määrällisiä seurantamittareita. Työni pyrkimyksenä oli auttaa alumnitoiminnan kehittämisessä ja luoda sopivia seurantamittareita, ... -
Ammattiin valmistuvien kokkien yrittäjyysvalmiudet
(Lapin ammattikorkeakoulu, 2014)Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia hotelli-, ravintola- ja catering-alan perustutkinnosta kokin koulutusohjelmasta valmistuvien opiskelijoiden yrittäjyysvalmiuksia. Työn tavoitteena oli saada tietoa alan opetuksen sekä ... -
Ammattikorkeakoulujen Instagram-markkinoinnin vertaileva tutkimus
(2023)Opinnäytetyön aiheena oli Suomen ammattikorkeakoulujen Instagram-markkinointi. Työssä vertailtiin Instagram-markkinointia ammattikorkeakoulujen välillä, ja tavoitteena oli selvittää kuinka toimeksiantajan eli Lapin ... -
Ammattikorkeakoulujen Instagram-markkinointi
(2022)Opinnäytetyön aiheena oli Suomen ammattikorkeakoulujen Instagram-markkinointi. Tavoitteena oli selvittää, miten Instagramia käytetään markkinointiin sekä miten se sopii alustana ammattikorkeakouluille. Opinnäytetyön ...