Haku
Viitteet 1-10 / 17
Asiakaskokemus kehittämistyön kivijalkana
(Lapin ammattikorkeakoulu, 2020)
Menestyvä digitaalisen ajan palveluliiketoiminta edellyttää hyvää asiakaskokemuksen johtamista. Asiakaskokemus kehittämisen kivijalkana -julkaisussa asiakaskokemusta käsitellään monipuolisesti kuudessa tutkimuksellisessa ...
Matkustajan palveluprosessien kehittäminen Ivalon lentoasemalla
(2021)
Opinnäytetyö keskittyy Ivalon lentoaseman palveluprosessien kehittämiseen. Monesti lentoaseman palveluita ajatellaan vain asiakkaan eli matkustajan näkökulmasta. Sidosryhmien kuten taksiyrittäjien, matkanjärjestäjien ja ...
Palveluorganisaation yhteiskehittäminen - Valmentava johtaminen uudistamisen edistäjänä
(2020)
Laadin opinnäytetyön toimeksiantosopimuksella Keskinäinen vakuutusyhtiö LähiTapiola Lapille. Opinnäytetyön tarkoitus oli LähiTapiola Lapin toimistopalvelujen uudistaminen ja kehittäminen elämänturvatoimistoiksi niin, että ...
Asiakaskokemuksen kehittäminen etäkanavissa : LähiTapiola Lappi
(2023)
Opinnäytetyön aiheena oli asiakaskokemuksen kehittäminen etäkanavissa, mihin huomioitiin verkko- ja chatpalvelu. Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia vakuutusyhtiö LähiTapiola Lapin digitaalista asiakaskokemusta. ...
Ravintola Pekurin markkinoinnin kehittäminen
(2023)
Opinnäytetyön aiheena oli Ravintola Pekurin markkinoinnin kehittäminen kahvila-liiketoiminnan parantamiseksi. Työn tavoitteena oli siis kehittää Pekurin markkinointia ja sen kautta lisätä asiakasmääriä kahvilassa ja tehostaa ...
Erämaahotellin henkiin herättäminen: tapahtumajärjestäjän palvelupolku
(2022)
Opinnäytetyömme tehtävänä oli luoda Lavivaaran tyhjillään olevaan erämaahotelliin toimiva palvelukonsepti lyhytkestoisia, erityisesti harrastematkailuun räätälöityjä tapahtumia varten. Opinnäytetyömme tavoitteena oli tuottaa ...
Asiakaspalautteiden hyödyntäminen tietohallinnon toiminnan kehittämisessä
(2023)
Tämän opinnäytetyön keskeisenä aiheena oli Pohjois-Pohjanmaan hyvinvointialueen (Pohde) tietohallinnon toiminnan parantaminen asiakaspalauteprosessin avulla. Tavoitteena oli suunnitella asiakaspalauteprosessi, jonka avulla ...
Lasten- ja nuorten ratsastusleirien asiakaskokemuksen kehittäminen
(2022)
Opinnäytetyö on tehty Levillä sijaitsevalle Lapin Saaga islanninhevostallille, joka tarjoaa ratsastusohjelmapalveluita. Aiheena oli kehittää kesällä järjestettävien lasten- ja nuorten ratsastusleirien asiakaskokemusta. ...
Asiakaskokemuksen kehittäminen: Case PS-Kouru Oy
(2022)
Tämä opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona sadevesijärjestelmien ja kattoturva-tuotteiden myyntiä ja paikalleen asennusta harjoittavalle yritykselle, PS-Kouru Oy:lle. Opinnäytetyön aiheena oli yrityksen asiakaskokemuksen ...
Asiakaspalauteratkaisun käytettävyys Kanta-Hämeen keskussairaalassa
(2023)
The topic of the thesis was the usability of a customer feedback solution at Kanta-Häme Central Hospital. The aim of the work was to produce information on the usability of the customer feedback solution for the Kanta-Häme ...