Haku
Viitteet 1-10 / 15
Asiakaskokemus kehittämistyön kivijalkana
(Lapin ammattikorkeakoulu, 2020)
Menestyvä digitaalisen ajan palveluliiketoiminta edellyttää hyvää asiakaskokemuksen johtamista. Asiakaskokemus kehittämisen kivijalkana -julkaisussa asiakaskokemusta käsitellään monipuolisesti kuudessa tutkimuksellisessa ...
Asiakaspalautteiden hyödyntäminen tietohallinnon toiminnan kehittämisessä
(2023)
Tämän opinnäytetyön keskeisenä aiheena oli Pohjois-Pohjanmaan hyvinvointialueen (Pohde) tietohallinnon toiminnan parantaminen asiakaspalauteprosessin avulla. Tavoitteena oli suunnitella asiakaspalauteprosessi, jonka avulla ...
Asiakaspalautekyselyn laatiminen ja toteuttaminen Lapin korkeakoulukonsernin TKI-tukipalveluille
(2023)
Lapin yliopisto ja Lapin ammattikorkeakoulu muodostavat yhdessä Lapin korkeakoulukonsernin. Konsernille avattiin vuoden 2021 alussa TKI-tukipalvelut (TKI-palvelut), joka tuottaa Lapin ammattikorkeakoululle ja Lapin ...
Asiakaskokemuksen kehittäminen: Case PS-Kouru Oy
(2022)
Tämä opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona sadevesijärjestelmien ja kattoturva-tuotteiden myyntiä ja paikalleen asennusta harjoittavalle yritykselle, PS-Kouru Oy:lle. Opinnäytetyön aiheena oli yrityksen asiakaskokemuksen ...
Mitä asiakkaat haluavat?
(2022)
Opinnäytetyön aiheena oli Ravintola Pekurin kahvilaliiketoiminnan edistäminen asiakaslähtöisesti. Työn tavoitteena oli selvittää, mitä asioita kyseisen yrityksen asiakkaat haluavat kahvilalta. Työn tehtävänä oli luoda ...
Chatbotin opetusdatan kerääminen hyvinvointialueella
(2023)
Opinnäytetyössä kehitetään tapoja kerätä chatbotin rakentamiseen tarvittavaa opetusdataa ja analysoidaan, mikä on paras tapa kerätä tietoa hyvinvointialueella, jossa organisaatio on laaja sekä monitahoinen.
Tietoa ...
Asiakkuuden hoitomallin luominen yritykselle X
(2023)
Opinnäytetyön tavoitteena oli luoda asiakkuuden hoitomalli yrityksen X uuteen palvelutuotantoon. Idea tämän opinnäytetyön tekemiselle nousi esiin syksyllä 2022, kun yrityksessä X aloitettiin palvelutuotannon kehittäminen. ...
Asiakkaiden kokemukset Mutteri-hankkeen matalan kynnyksen palveluista : vahvuudet ja kehityskohteet
(2023)
Työn tilaajana oli Nuorten Ystävät ry. Opinnäytetyön tarkoitus oli tutkia asiakkaiden kokemuksia palveluiden saatavuudesta ja tuen tarpeesta työllistymisessä ja elämänhallinnassa. Tavoitteena oli tuoda esille Mutteri-hankkeen ...
Asiakaspalauteratkaisun käytettävyys Kanta-Hämeen keskussairaalassa
(2023)
The topic of the thesis was the usability of a customer feedback solution at Kanta-Häme Central Hospital. The aim of the work was to produce information on the usability of the customer feedback solution for the Kanta-Häme ...
Joulupukin iltasatu -virtuaalipalvelu kohtaa asiakkaat aidosti : käyttäjäkokemustiedon yhdistyminen innovatiiviseen markkinointiin
(2023)
Opinnäytetyö Joulupukin iltasatu -virtuaalipalvelu on selvitystyö Napapiirin Kehitys Oy:lle. Opinnäytetyössä selvitettiin virtuaalisen elämyspalvelun asiakaskokemusjohtamista ja markkinointia kilpailuedun saavuttamiseksi, ...