Theseus käyttökatko ma 22.4. klo 12 alkaen. Katko jatkuu 22.4. klo 15 asti ja on koko Theseuksen laajuinen. Lisäksi töiden käsittely ja syöttö on estetty ti 23.4. ainakin klo 12 asti. Theseus service break from Mon 22.4. at 12:00. The break will last until 15:00 on Mon 22.4. and is Theseus-wide. In addition, processing and uploading of work will be blocked until at least 12:00 on Tue 23.4.
Haku
Viitteet 1-6 / 6
Lapin ammattikorkeakouluun hakevan opiskelijan mielikuva hakukokemuksesta
(2020)
Opinnäytetyön aiheena on selvitys siitä, millaisia mielikuvia Lapin ammattikorkeakoulun toivotulla kohdeyleisöllä on oppilaitoksesta. Selvityksen tavoitteena on
saada selville, mitä valittu kohdeyleisö, lukion abiturientit, ...
Sodankylä elinvoimaiseksi : Keinoja ja kehittämisehdotuksia veto- ja pitovoiman lisäämiseksi työikäiselle väestölle
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli perehtyä tutkittuun tietoon Sodankylän kunnan houkuttelevuudesta, veto- ja pitovoimaisuudesta sekä kuntalaisten kokemuksista paikkakunnan viihtyisyydestä. Tärkeimmät tähän opinnäytetyöhön ...
Paremmalla työntekijäkokemuksella vetovoimainen Pyhä-Luosto
(2023)
Opinnäytetyön toimeksiantaja oli Visit Pyhä-Luosto ry, jonka haasteena oli alueen vähäinen työnhakijamäärä. Opinnäytetyön tarkoituksena oli lisätä toimeksiantajan ja alueen yritysten ymmärrystä vetovoimasta sekä ...
Matkailumarkkinointia työntekijöille positiivisen työnantajakuvan avulla
(2023)
Opinnäytetyön aiheena oli positiivisen työnantajakuvan merkitys osana matkailualan houkuttelevuutta. Ukrainan sota, koronapandemia, työvoimapula ja muut matkailualan epävarmuudet ovat vähentäneet työn kiinnostavuutta. ...
Kuusamon Pallo-Karhujen jääkiekon edustusjoukkueen sosiaalisen median markkinoinnin kehittäminen
(2023)
Opinnäytetyön aiheena oli Kuusamon Pallo-Karhujen jääkiekon edustusjoukkueen sosiaalisen median markkinoinnin kehittäminen, aiheen tarkoituksena oli nimensä mukaan pyrkiä kehittämään perinteikkään kuusamolaisen jääkiekon ...
Digitaalisen markkinoinnin kehittäminen pienyrityksessä : Case: bunn_ytale
(2023)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää pienyrityksen digitaalista markkinointia niin, että yrityksen tuotto kasvaa ja yrittäjälle jää enemmän aikaa hoitaa muita yrityksen toimintoihin liittyviä työtehtäviä. Opinnäytetyössä ...