Haku
Viitteet 1-10 / 227
Tuloksekkaan etätyön vaatimat kyvykkyydet
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia, mitä kyvykkyyksiä tuloksekas etä-työ vaatii. Tarkoitus oli tutkia asiaa sekä esimies-, että työntekijä näkökulmasta. Tavoitteena oli saada tietoa, mitkä kyvykkyydet antavat ...
Ihmisten ja laadun johtaminen infrarakentamisessa : Toiminnan laadun parantaminen Napapiirin Kuljetus Oy:n työmailla
(2020)
Tässä opinnäytetyössä tutkittiin Napapiirin Kuljetus Oy:n työmaiden työskentelyolosuhteita ja toimintatapoja sekä johtamisen vaikutusta näihin asioihin. Yrityksen toimiala on maansiirtourakointi ja -kuljetus. Tarkoituksena ...
Kunnossapitostrategian valinta Kemin jätevedenpuhdistamolle
(2021)
Opinnäytetyö tehtiin Kemin kaupungin jätevedenpuhdistamolle. Sen tavoitteena oli kehittää ja luoda selkeä ja toimiva kunnossapitostrategia jätevedenpuhdistamon henkilökunnan käyttöön. Uudella strategialla tavoitteellaan ...
Kaivoksen analyyttisen tuotantolaboratorion analyysimenetelmien ja toiminnan kehittäminen tuotannon parantamisen työkaluna
(2020)
Tutkimuksen tavoitteena oli kehittää Agnico Eagle Finland Oy:n Kittilän kaivoksella olevan analyyttisen laboratorion toimintaa analyysiviiveen pienentämisen näkökulmasta sekä tunnistaa analyysiprosessien hidastavat tekijät. ...
Eettinen johtaminen matkailu- ja ravitsemisalalla
(2020)
Opinnäytetyön aiheena oli eettinen johtaminen. Opinnäytetyössä selvitettiin mitä eettinen johtaminen on ollut aikaisemmin ja mitä se on nyt. Kun historiaan perehdyttiin, todettiin että johtaminen on muuttunut paljon sadassa ...
Strateginen johtaminen apuna operatiivisessa johtamisessa
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoitus oli tutkia strategisen ja operatiivisen johtamisen suhteita toisiinsa sekä liiketoimintaan. Strateginen johtaminen on alun perin syntynyt auttamaan yrityksiä menestymään kilpailussa. Operatiivinen ...
TIIMINVETÄJÄN TOIMENKUVAN SUOSITUSTEN LAATIMINEN PALVELUKOTIIN - Case: Attendo Oy Palvelukodit Lapin, Keski- ja Pohjois-Pohjanmaan alueilla
(2020)
Nykypäivänä organisaatiot kehittyvät ja erilaisia työtehtäviä muokataan. Tiimityö on tärkeää nykypäivän työelämässä, koska niiden avulla saavutetaan enemmän kuin yksin työskennellessä. Tiimin tarkoituksena on toimia ...
Asiakaskokemus kehittämistyön kivijalkana
(Lapin ammattikorkeakoulu, 2020)
Menestyvä digitaalisen ajan palveluliiketoiminta edellyttää hyvää asiakaskokemuksen johtamista. Asiakaskokemus kehittämisen kivijalkana -julkaisussa asiakaskokemusta käsitellään monipuolisesti kuudessa tutkimuksellisessa ...
Johtamisen ja esimiestyön opintojen kehittäminen Lapin ammattikorkeakoulussa
(2020)
Opinnäytetyömme kohdistui Lapin ammattikorkeakoulun johtamisen ja esimiestyön opintoihin. Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää opintojen toteutuksen nykytilannetta sekä kerätä niihin liittyviä kehittämistarpeita. ...
Esimiehen vaikutus työhyvinvointiin
(2020)
Opinnäytetyössä tutkittiin, millainen esimiehen vaikutus on työhyvinvointiin. Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää, miten esimies käytännössä omalla toiminnallaan vaikuttaa työyhteisön työhyvinvointiin. ...