Haku
Viitteet 1-5 / 5
Asiakaskokemus kehittämistyön kivijalkana
(Lapin ammattikorkeakoulu, 2020)
Menestyvä digitaalisen ajan palveluliiketoiminta edellyttää hyvää asiakaskokemuksen johtamista. Asiakaskokemus kehittämisen kivijalkana -julkaisussa asiakaskokemusta käsitellään monipuolisesti kuudessa tutkimuksellisessa ...
Näkemyksiä digitalisaation vaikutuksista toimitusketjuihin
(Lapin ammattikorkeakoulu, 2020)
Tämä julkaisu on Lapin ammattikorkeakoulussa Tornion toimipisteessä keväällä 2019 aloittaneiden liiketoiminnan toimitusketjun johtamiseen suuntautuneiden opiskelijoiden kevätlukukauden 2020 projektityö.
Materiaalivirtojen ...
Yleishyödyllisiä vinkkejä AMK-tutkinnon opinnäytetyöntekijälle
(Lapin ammattikorkeakoulu, 2020)
Yleishyödyllisiä vinkkejä AMK-tutkinnon opinnäytetyöntekijälle − Esimerkkinä sosiaalialan AMK-koulutus -opas jakaantuu kahteen osaan, josta sininen 1. osa orientoi sosionomi (AMK) -tutkintoon liittyvän opinnäytetyön ...
Tiedolla johtaminen osana työn tekemisen muutosta
(Lapin ammattikorkeakoulu, 2020)
Tiedolla johtaminen on tämän artikkelikokoelman kattoteema, jota monialainen Digiajan palvelujohtamisen YAMK-tutkinnon opiskelijat ovat käsitelleet työelämää kehittävissä YAMK opinnäytetöissään. Teemaryhmässä oli mukana ...
CAF2020-itsearviointi Lapin AMKissa
(Lapin ammattikorkeakoulu, 2020)
Ammattikorkeakoululain mukaan kukin ammattikorkeakoulu vastaa järjestämänsä koulutuksen ja muun toiminnan laatutasosta ja jatkuvasta kehittämisestä. Toiminta ja laatujärjestelmä on myös arvioitava ulkopuolisen tahon toimesta ...