Haku
Viitteet 1-10 / 10
Matkaopas: Kohti uutta YAMK tutkintokoulutusmallia
(Lapin ammattikorkeakoulu, 2020)
YAMK-koulutusten tulee kehittyä työelämän tarpeiden muuttuessa. Matkaopas – Kohti uutta YAMK-tutkintokoulutusmallia -julkaisu kuvaa Lapin Kehittäjäkoulu -hankeen kehittämistyön tulokset oppaan muodossa tarjoten lukijalle ...
14 puheenvuoroa sosionomien (AMK) asemasta Suomen hyvinvointiasiantuntijajärjestelmässä
(Kemi-Tornion ammattikorkeakoulu, 2008)
Sosionomilta eivät hommat lopu : ammattikäytäntöjen kehittäminen haasteena sosionomi AMK -tutkinnoissa
(Kemi-Tornion ammattikorkeakoulu, 2009)
Yleishyödyllisiä vinkkejä AMK-tutkinnon opinnäytetyöntekijälle
(Lapin ammattikorkeakoulu, 2020)
Yleishyödyllisiä vinkkejä AMK-tutkinnon opinnäytetyöntekijälle − Esimerkkinä sosiaalialan AMK-koulutus -opas jakaantuu kahteen osaan, josta sininen 1. osa orientoi sosionomi (AMK) -tutkintoon liittyvän opinnäytetyön ...
Kiertotalousosaamista ammattikorkeakouluihin
(Lapin ammattikorkeakoulu, 2020)
Kiertotalousosaamista ammattikorkeakouluihin -hanke toteutettiin yhteistyössä 19 suomalaisen ammattikorkeakoulun kanssa 1.1.2018–31.12.2020. Hankkeen toimintaa rahoitti Opetus- ja kulttuuriministeriö sekä hankkeeseen ...
Älykästä avoimuutta Lapin ammattikorkeakoulussa osa 1
(Lapin ammattikorkeakoulu, 2020)
Tiedon avaaminen kaikkien ulottuville ja vapaaseen käyttöön on eräs keino edistää tieteen ja tutkimuksen vaikuttavuutta yhteiskunnassa.
Korkeakoulujenkin tulee pyrkiä toiminnassaan kohti avoimuutta ja ulospäin ...
Älykästä avoimuutta Lapin ammattikorkeakoulussa osa 2
(Lapin ammattikorkeakoulu, 2020)
Ammattikorkeakoulu toteuttaa avointa TKI-integroitua oppimista (TKIO) yhdessä opiskelijoiden ja työelämäverkostojen kanssa siten, että saadaan aikaiseksi käytännössä toimivia ratkaisuja, uusia tuotteita ja palveluja, uutta ...
ICT-alan etäharjoittelun nykytila ja tarpeet
(Lapin ammattikorkeakoulu, 2020)
Etäharjoittelusta on tullut etätyön ohella arkipäivää. ICT-alalla toimintatapa on luonteva työympäristön ja työkalujen digitaalisuuden vuoksi. Etäharjoittelun mielekäs ja laadukas toteutus edellyttää kuitenkin osapuolten ...
CAF2020-itsearviointi Lapin AMKissa
(Lapin ammattikorkeakoulu, 2020)
Ammattikorkeakoululain mukaan kukin ammattikorkeakoulu vastaa järjestämänsä koulutuksen ja muun toiminnan laatutasosta ja jatkuvasta kehittämisestä. Toiminta ja laatujärjestelmä on myös arvioitava ulkopuolisen tahon toimesta ...
Lapin korkeakouluista valmistuneiden näkemyksiä vahvuusperustaisesta tulevaisuusohjauksesta
(Lapin ammattikorkeakoulu, 2020)
Työelämässä menestymisen avaimia ovat yksilön halu ottaa vastaan haasteita, oppia uutta ja kehittää itseään sekä kykyä arvioida omien ominaisuuksien soveltuvuutta eri tilanteisiin. Muuttuva työelämä, polveilevat työurat ...