Haku
Viitteet 1-3 / 3
Tunnusluvuilla ohjaaminen operatiivisessa toimitusprosessissa – Tornion Panimo Oy
(2019)
Opinnäytetyön aiheena oli selvittää, miten tunnuslukujen ohjaaminen tapahtui operatiivisessa toimitusprosessissa toimeksiantajan yrityksessä. Opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona Tornion Panimo Oy:lle. Opinnäytetyön ...
Markkinointisuunnitelman kehittäminen Ruotsin olutmarkkinoille - Case Tornion Panimo Oy
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää Tornion Panimo Oy:lle toimiva markkinointisuunnitelma Ruotsin markkinoille. Markkinointisuunnitelman toimen-piteet on tarkoitus ottaa käyttöön tammikuussa 2020. Opinnäytetyössä ...
Tornion panimon kansainvälistäminen - markkinointisuunnitelman kehittäminen Espanjan markkinoille
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää Tornion Panimolle toimiva markkinointisuunnitelma Espanjan markkinoille, kohdennettuna Costa del sol -alueelle. Opinnäytetyössä suunniteltiin markkinoinnin vuosikello vuodelle ...