Haku
Viitteet 1-5 / 5
"Kyllähän sitä yhren yön on vaikka airan vittaksena..." : kanta-asiakkaiden asiakastyytyväisyyden kehittäminen Hotelli Pohjanhovissa
(Rovaniemen ammattikorkeakouluLapin ammattikorkeakoulu, 2010)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia Hotelli Rantasipi Pohjanhovin kanta-asiakkaiden asiakastyytyväisyyttä ja kehittää hotellin palveluja kanta-asiakkaiden näkökulmasta. Tutkimusongelmana työssäni oli se, että ...
Lounasasiakkaan arvontuotanto - Case ZoomUp
(Rovaniemen ammattikorkeakouluLapin ammattikorkeakoulu, 2010)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on kartoittaa asiakaskäyttäytymisen keskeiset tekijät, asiakkaan kokema arvo lounasprosessissa sekä selvittää, mitä tutkittavat pitävät ravintola ZoomUpin lounaasta. Teoriapohjana toimii ...
Ravintola Kalastajan Majatalon palvelun laadun tutkiminen ja kehittäminen
(Rovaniemen ammattikorkeakouluLapin ammattikorkeakoulu, 2010)
Palvelut ovat aineettomia asioita, eikä niitä voi ostaa ja käyttää samalla taval-la kuin konkreettisia tavaroita. Ravintolassa tyypillistä palvelua on se, kun asiakas voi tilata ruokaa ja juomaa ja nauttia niitä paikan ...
”AMK ON KÄYTÄNNÖNLÄHEISEMPI” – ROVANIEMEN AMMATTIKORKEAKOULUN MATKAILU-, RAVITSEMIS- JA TALOUSALAN IMAGO POTENTIAALISTEN HAKIJOIDEN KOKEMANA SYKSYLLÄ 2010
(Rovaniemen ammattikorkeakouluLapin ammattikorkeakoulu, 2010)
Opinnäytetyö käsittelee Rovaniemen ammattikorkeakoulun imagoa ja sen merkitystä Rovaniemen ammattikorkeakoulun matkailu-, ravitsemis- ja talousalalle. Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää kyselylomakkeen avulla millainen ...
Tehokkaan aamiaisprosessin kehittäminen : Case Sokos Hotel Levi
(Rovaniemen ammattikorkeakouluLapin ammattikorkeakoulu, 2010)
Tämän opinnäytetyön tehtävänä oli kehittää Sokos Hotel Levin aamiaisprosessi tehokkaammaksi. Kehittäminen kohdistettiin hävikkiin ja työtapoihin, mutta kuitenkin niin, että konseptin mukainen laatu säilyy. Tietoperusta ...