Haku
Viitteet 1-10 / 24
Kestävän matkailun sertifikaatin valinta. Sertifioinnin vaikutus asiakaskokemukseen
(2020)
Opinnäytetyön tehtävänä oli koota ekosertifikaattien infopaketti Sustainable Travel Finland -ohjelmaan suorittaville yrityksille. Työssä selvitettiin myös sertifioitujen yrityksien vastuullisuusviestinnän näkyvyyttä. Työn ...
Kehittämissuunnitelman luominen asiakaspalautteiden pohjalta : Case - Erittäin Sallainen Oy
(2019)
Asiakaspalautteiden tutkiminen on oleellista asiakastyytyväisyyttä tavoiteltaessa. Erittäin Sallainen Oy yrityksen asiakaspalvelun ja liiketoiminnan kehittämisen tueksi toteutettiin asiakaspalautteiden kartoittaminen ja ...
Sisältökalenteri digitaalisen markkinoinnin tukena
(2021)
Asiakasystävälliset verkkosivut ja läsnäolo sosiaalisen median kanavissa ovat osa liiketoimintaa. Digitalisaation myötä asiakkaat etsivät tietoa verkosta, joten palveluiden ja tuotteiden on oltava digitaalisesti saatavilla. ...
Pyhä-Luoston kansallispuiston kesäretkeilyreittien palvelukonsepti
(2019)
Opinnäytetyössä tehtävänä oli työstää Pyhä-Luoston kansallispuiston kesäretkeilyreittien palvelukonsepti. Tavoitteena oli rakentaa perustaa ja tietopohjaa toimeksiantajan hankesuunnitelmalle, jonka avulla resursoidaan ...
Development of Brewery Tour Experience : Case Pyynikin Brewing Company
(2019)
Pienpanimot ovat hiljattain lisänneet suosiotaan Suomessa, mikä on johtanut pienpanimotuotteiden markkinaosuuden kasvuun. Panimokierroksilla pienpanimot voivat sitoa asiakkaat tiiviimmin brändiinsä ja tarjota autenttisia ...
Ravintola Pekurin markkinoinnin kehittäminen
(2023)
Opinnäytetyön aiheena oli Ravintola Pekurin markkinoinnin kehittäminen kahvila-liiketoiminnan parantamiseksi. Työn tavoitteena oli siis kehittää Pekurin markkinointia ja sen kautta lisätä asiakasmääriä kahvilassa ja tehostaa ...
Digitaalinen vieraanvaraisuus palvelukohtaamisissa ennen matkaa
(2022)
Opinnäytetyön aiheena oli digitaalinen vieraanvaraisuus palvelukohtaamisissa ennen matkaa. Toimeksiantajana oli Lapin ammattikorkeakoulun hanke, eHospitality – empatiaa ja arvonluontia matkailun digitaalisissa palvelukoh ...
Erämaahotellin henkiin herättäminen: tapahtumajärjestäjän palvelupolku
(2022)
Opinnäytetyömme tehtävänä oli luoda Lavivaaran tyhjillään olevaan erämaahotelliin toimiva palvelukonsepti lyhytkestoisia, erityisesti harrastematkailuun räätälöityjä tapahtumia varten. Opinnäytetyömme tavoitteena oli tuottaa ...
Lasten- ja nuorten ratsastusleirien asiakaskokemuksen kehittäminen
(2022)
Opinnäytetyö on tehty Levillä sijaitsevalle Lapin Saaga islanninhevostallille, joka tarjoaa ratsastusohjelmapalveluita. Aiheena oli kehittää kesällä järjestettävien lasten- ja nuorten ratsastusleirien asiakaskokemusta. ...
Kauppuri 5 -ravintolan liiketoimintakonseptien kehittäminen
(2022)
Opinnäytetyön aiheena on oululaisen burgeriravintolan liiketoimintakonseptien kehittäminen. Toimeksiantaja on Kauppuri 5 -ravintola Oulun keskustasta, joka on toiminut jo 12 vuotta. Opinnäytetyön tehtävänä on kehittää ...