Haku
Viitteet 1-10 / 16
Aitoja tarinoita etsimässä. Yrityksen tarinallistettu identiteetti kilpailutekijänä sosiaalisessa mediassa
(2021)
Tarinat ovat nousseet yhdeksi tärkeimmäksi erottautumistekijäksi sosiaalisessa mediassa. Kun yrityksen välittämät tarinat perustuvat sen arvoihin, voidaan kilpailijoista erottautua tehokkaammin. Tarinoilla välitetään ...
Sisältökalenteri digitaalisen markkinoinnin tukena
(2021)
Asiakasystävälliset verkkosivut ja läsnäolo sosiaalisen median kanavissa ovat osa liiketoimintaa. Digitalisaation myötä asiakkaat etsivät tietoa verkosta, joten palveluiden ja tuotteiden on oltava digitaalisesti saatavilla. ...
Somemarkkinoinnin merkitys ja kehittäminen hanketyössä
(2019)
Opinnäytetyön aiheena oli somemarkkinoinnin merkityksen ymmärtäminen hanketyössä (”Tikittääkö Digi? -hanke”) ja somemarkkinoinnin kehittäminen hanketyössä. Hankkeen toimeksiantajana toimi Ranuan kunta, kansalaisopisto.
...
Rovaniemelle uusi kesäolohuone : Sitoutuneet seuraajat sosiaaliseen mediaan
(2021)
Sosiaalisen median avulla yritykset pystyvät kehittämään brändiään sekä saa- maan aikaan näkyvyyttä että tunnettuutta. Sosiaalinen media on vuorovaikuttei- nen viestintäkanava, jossa yritysten on helppo kuunnella asiakkaita ...
Tunnettuutta digimarkkinoinnin keinoin: Sieriporo Safariksen paikallisen tunnettuuden lisääminen
(2021)
Nykyaikana on erittäin harvinaista törmätä enää yritykseen, joka ei tee minkäänlaista digitaalista markkinointia. Digitaalisuuden muuttaessa maailmaa ja tapaa markkinoida on myös yritysten vastattava sen tuomiin vaatimuksiin. ...
Markkinoinnin kehittäminen pienyritykselle: digitaalinen markkinointi yritykselle
(2022)
Opinnäytetyössä käsiteltiin digitaalista markkinointia ja kerättiin siitä tietoa. Tavoitteena oli tuoda toimeksiantajalle vinkkejä ja kerätä tietoa digitaalisesta markkinoinnista ja sen hyödyntämisestä toimeksiantajan ...
Digitalisaatio viestinnässä : Inarin etämatkailukahvila - yhteinen lämminhenkinen kohtaaminen
(2022)
Opinnäytetyöni aihe käsitteli digitalisaation ja etäyhteyksien hyödyntämistä viestinnässä ja tuloksena oli etämatkailukahvilan ideointia yhteisiin lämminhenkisiin kohtaamisiin Inarin alueelle. Toimeksiantajana toimi Lapin ...
Markkinointisuunnitelma Kotileipomo Antinkaapolle
(2022)
Opinnäytetyön aiheena oli luoda markkinointisuunnitelma ja suunnitella sosiaalisen median julkaisut. Toimeksiantaja toimi rovaniemeläinen leipomo Kotileipomo Antinkaapo.
Opinnäytetyön tehtävänä oli laatia brändin mukainen ...
Marketing Strategy Plan : Case Jokimaja Oy
(2023)
The main goal of this thesis is to create a functional and low-priced marketing plan for “Jokimaja” hostel, which brings efficiency and systematisation to the company’s marketing. The purpose is to find the possibilities ...
Naantali Saloranta Campingin digimarkkinoinnin kehittäminen
(2023)
Opinnäytetyömme aihe on digimarkkinoinnin kehittäminen SFC Naantali -nimisessä yrityksessä. SF-Caravan Naantali on aktiivinen karavaanariyhdistys ja toimii Naantalissa. Opinnäytetyömme on toiminnallinen opinnäytetyö. ...