Haku
Viitteet 1-6 / 6
Matkustajan palveluprosessien kehittäminen Ivalon lentoasemalla
(2021)
Opinnäytetyö keskittyy Ivalon lentoaseman palveluprosessien kehittämiseen. Monesti lentoaseman palveluita ajatellaan vain asiakkaan eli matkustajan näkökulmasta. Sidosryhmien kuten taksiyrittäjien, matkanjärjestäjien ja ...
Palveluorganisaation yhteiskehittäminen - Valmentava johtaminen uudistamisen edistäjänä
(2020)
Laadin opinnäytetyön toimeksiantosopimuksella Keskinäinen vakuutusyhtiö LähiTapiola Lapille. Opinnäytetyön tarkoitus oli LähiTapiola Lapin toimistopalvelujen uudistaminen ja kehittäminen elämänturvatoimistoiksi niin, että ...
Asiakaskokemuksen kehittäminen etäkanavissa : LähiTapiola Lappi
(2023)
Opinnäytetyön aiheena oli asiakaskokemuksen kehittäminen etäkanavissa, mihin huomioitiin verkko- ja chatpalvelu. Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia vakuutusyhtiö LähiTapiola Lapin digitaalista asiakaskokemusta. ...
Asiakaskokemuksen kehittäminen: Case PS-Kouru Oy
(2022)
Tämä opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona sadevesijärjestelmien ja kattoturva-tuotteiden myyntiä ja paikalleen asennusta harjoittavalle yritykselle, PS-Kouru Oy:lle. Opinnäytetyön aiheena oli yrityksen asiakaskokemuksen ...
Asiakaskokemuksen kehittäminen asiakaspalautteiden perusteella ohjelmistoalan organisaatiossa
(2023)
Asiakaskokemuksen merkitys on kasvanut vuosi vuodelta ja se tunnistetaan merkittäväksi kilpailuedun rakentumisen näkökulmasta. Organisaatiot pyrkivät löytämään uusia ratkaisuja, joilla voidaan tarjota asiakkaille tai ...
B2B-asiakashankinnan kehittäminen suosittelujen avulla
(2023)
Opinnäytetyön aiheena oli B2B-asiakashankinnan kehittäminen suosittelujen avulla. Työn tarkoituksena oli laatia hyvään asiakaskokemukseen ja sen myötä suositteluhalukkuuteen rakentuvia ehdotuksia, joilla tehostetaan ...