Haku
Viitteet 1-5 / 5
Tiedolla johtamien IT-alan organisaatiossa
(2022)
Opinnäytetyön aiheena on tiedolla johtaminen IT-alalla toimivassa Fujitsu Finland Oy:ssä. Kohdeyritys on opinnäytetyön kirjoittajan työnantaja. Yritys tarjoaa kattavasti esimerkiksi tietotyön, viestintätekniikan, mobiilityön, ...
Esihenkilön työkalupakki työtyytyväisyyden johtamiseen
(2021)
Työtyytyväisyys on aihe, joka koskettaa kaikkia työssäkäyviä. Työtyytyväisyyden johtaminen vaatii johtamistaitoja, ihmisosaamista, esimerkillisyyttä ja sosiaalisia taitoja. Keskustelemalla, kuuntelemalla, kunnioittamalla, ...
Arvokas asiakaskokemus ja asiakkuuksien johtaminen
(2022)
Opinnäytetyön aiheena oli arvokas asiakaskokemus ja asiakkuusjohtaminen. Tavoite oli avata asiakaslähtöistä ajattelutapaa ja kertoa, miten tuota tulokulmaa voidaan hyödyntää liiketoiminnassa ja miten sen avulla saadaan ...
Laadukkaalla asiakaspalvelulla kohti matkailijan odotukset täyttävää onnistunutta asiakaskokemusta
(2023)
Opinnäytetyön aihe liittyy matkailu- ja ravintola-alan työvoimaan asiakaspalvelutehtävissä. Työntekijällä on suuri merkitys onnistuneeseen asiakaspalvelukokemukseen ja tässä työssä selvitetään mitkä asiat vaikuttavat siihen, ...
Rakenteisen hoitotiedon hyödyntäminen terveydenhuollon tiedolla johtamisessa ja johtamisen tietotarpeet
(2023)
Terveydenhuollossa potilaan hoitotyöstä tuotetaan valtavat määrät tietoa. Tietoa tulee voida hyödyntää toiminnan tehostamiseen ja ammattilaisen työn tukemiseen. Tiedon hyödyntäminen korostuu muuttuvassa toimintaympäristössä ...