Haku
Viitteet 1-6 / 6
Asiakaskokemus kehittämistyön kivijalkana
(Lapin ammattikorkeakoulu, 2020)
Menestyvä digitaalisen ajan palveluliiketoiminta edellyttää hyvää asiakaskokemuksen johtamista. Asiakaskokemus kehittämisen kivijalkana -julkaisussa asiakaskokemusta käsitellään monipuolisesti kuudessa tutkimuksellisessa ...
Tiedolla johtaminen osana työn tekemisen muutosta
(Lapin ammattikorkeakoulu, 2020)
Tiedolla johtaminen on tämän artikkelikokoelman kattoteema, jota monialainen Digiajan palvelujohtamisen YAMK-tutkinnon opiskelijat ovat käsitelleet työelämää kehittävissä YAMK opinnäytetöissään. Teemaryhmässä oli mukana ...
CAF2020-itsearviointi Lapin AMKissa
(Lapin ammattikorkeakoulu, 2020)
Ammattikorkeakoululain mukaan kukin ammattikorkeakoulu vastaa järjestämänsä koulutuksen ja muun toiminnan laatutasosta ja jatkuvasta kehittämisestä. Toiminta ja laatujärjestelmä on myös arvioitava ulkopuolisen tahon toimesta ...
Omaisyhteistyö ja sen kehittäminen tehostetussa palveluasumisessa
(2023)
Opinnäytetyössä tarkastellaan kahden tehostetun palvelutalon omaisyhteistyön kehittämistä. Opinnäytetyön tarkoituksena on tuoda esille, miten omaiset ja hoitohenkilökunta kokevat omaisyhteistyön. Tavoitteena on kuvata ...
Media- ja teknologiakasvatus Kemin varhaiskasvatuksessa sekä poikkeusajan (Covid-19) vaikutukset siihen
(2023)
Opinnäytetyön tutkimuskysymyksinä esitettiin: miten varhaiskasvattajat hyödyntävät media- ja teknologiakasvatusta pedagogisessa toiminnassaan, miten varhaiskasvattajat voivat tukea turvallista ja laadukasta media- ja ...
Etätyö sekä digitalisaatio rakennusalalla
(2024)
Rakennusalalla etätyöskentely kohtaa haasteita, mutta on mahdollista joissakin työvaiheissa. Etätyöllä on havaittu useita positiivisia vaikutuksia, kuten lisääntynyt työmotivaatio ja kustannussäästöt. Se avaa mahdollisuuksia ...