Haku
Viitteet 1-9 / 9
Asiakaskokemus kehittämistyön kivijalkana
(Lapin ammattikorkeakoulu, 2020)
Menestyvä digitaalisen ajan palveluliiketoiminta edellyttää hyvää asiakaskokemuksen johtamista. Asiakaskokemus kehittämisen kivijalkana -julkaisussa asiakaskokemusta käsitellään monipuolisesti kuudessa tutkimuksellisessa ...
VIERASVENESATAMAPALVELUIDEN DIGITALISOINTI : Kahvila Makasiinit Oy
(2021)
Palveluiden digitalisoitumisen myötä yhä useampi asiakas olettaa saavansa palvelun yksinkertaisessa, nopeassa ja toimivassa digitaalisessa muodossa, mikä painostaa yrityksiä digitalisoimaan palveluitaan sekä kehittämään ...
Vastaavatko taloushallintoyritysten tarjoamat palvelut asiakkaiden tarpeisiin? : Kasvun Kaverit Oy
(2023)
Opinnäytetyön aiheena oli taloushallintopalveluita ostavien asiakkaiden käyttämät tilitoimistojen palvelut. Työn tarkoituksena oli selvittää asiakkaiden tarpeita ja odotuksia taloushallintopalvelu yritysten tarjoamien ...
Digiajan yhteiskehittäminen : artikkelikokoelma YAMK-opinnäytetöiden tuloksista
(Lapin ammattikorkeakoulu, 2021)
Palvelukonsepti digiajan johtamisen välineenä : artikkelikokoelma YAMK-opinnäytetöiden tuloksista
(Lapin ammattikorkeakoulu, 2021)
Etsivällä työtavalla heikommassa asemassa olevien ikäihmisten digisyrjäytymisen tekijöitä tutkimassa
(2021)
Etsivää vanhustyötä tehdään, koska ikääntyvien tarpeita ei välttämättä tunnisteta tai niihin ei pystytä palvelujärjestelmässä vastaamaan. Etsivä työ on avun ja tuen tarpeessa olevien löytämistä sekä ratkaisujen etsimistä. ...
Omaolo Kittilään: kansallisen digipalvelun käyttöönottoprosessi
(2022)
Tämän opinnäytetyö on tehty Kittilän kunnan terveyskeskuksen tilauksesta Omaolon oirearvioiden käyttöönotosta Kittilässä. Omaolo oirearviot ovat valtion omistaman erityistehtäväyhtiön DigiFinlandin tuottama kansallinen ...
Pyhä Booking mökkivuokrauksen digitalisointi
(2022)
Opinnäytetyön aiheena oli mökkivuokrausvälittäjän majoitustoiminnan asiakaspolun digitalisoiminen. Toimeksiantaja oli Keskusvuokraamo Pyhä Booking Oy,
joka toimii Pyhätunturin hiihtokeskuksen majoituspalveluiden ...
Chatbotin opetusdatan kerääminen hyvinvointialueella
(2023)
Opinnäytetyössä kehitetään tapoja kerätä chatbotin rakentamiseen tarvittavaa opetusdataa ja analysoidaan, mikä on paras tapa kerätä tietoa hyvinvointialueella, jossa organisaatio on laaja sekä monitahoinen.
Tietoa ...