Haku
Viitteet 1-10 / 23
Eettinen johtaminen matkailu- ja ravitsemisalalla
(2020)
Opinnäytetyön aiheena oli eettinen johtaminen. Opinnäytetyössä selvitettiin mitä eettinen johtaminen on ollut aikaisemmin ja mitä se on nyt. Kun historiaan perehdyttiin, todettiin että johtaminen on muuttunut paljon sadassa ...
Asiakaskokemus kehittämistyön kivijalkana
(Lapin ammattikorkeakoulu, 2020)
Menestyvä digitaalisen ajan palveluliiketoiminta edellyttää hyvää asiakaskokemuksen johtamista. Asiakaskokemus kehittämisen kivijalkana -julkaisussa asiakaskokemusta käsitellään monipuolisesti kuudessa tutkimuksellisessa ...
Turvallisuus osana laatua – potilasturvallisuus ja koulutusorganisaation muutokset
(Lapin ammattikorkeakoulu, 2021)
Psykologinen turvallisuus organisaatioturvallisuuden kivijalka
(Lapin ammattikorkeakoulu, 2021)
Yhteisöllinen asiantuntijayhteisö uuden edessä
(Lapin ammattikorkeakoulu, 2021)
Tiedolla johtaminen osana työn tekemisen muutosta
(Lapin ammattikorkeakoulu, 2020)
Tiedolla johtaminen on tämän artikkelikokoelman kattoteema, jota monialainen Digiajan palvelujohtamisen YAMK-tutkinnon opiskelijat ovat käsitelleet työelämää kehittävissä YAMK opinnäytetöissään. Teemaryhmässä oli mukana ...
Osaaminen ja jatkuva oppiminen digiajan toimintaympäristössä
(Lapin ammattikorkeakoulu, 2020)
Osaamisen hallinta -teema kokoaa yhteen YAMK-opinnäytetyöt, joista ovat vastanneet Digiajan palvelujohtamisen YAMK-tutkinnon opiskelijat. Tässä julkaisussa olevaa viittä artikkelia on ollut laatimassa 11 monialaisen ...
Työkalun kehittäminen leikkausosastolle tiedolla johtamisen tueksi : me teimme sen! - kuukausiraportti
(2023)
Opinnäytetyön aihe oli tiedolla johtamisen edistäminen Oulun yliopistollisen sairaalan (Oys) leikkaus- ja anestesiakeskuksessa. Työ kohdistui Aisla-osaamisalueelle, aistinelinkirurgian ja lasten leikkausosastoille. ...
Muutosjohtaminen Ylitornion seurakunnassa : kohti onnistunutta muutosta
(2022)
Opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia Ylitornion seurakunnan muutosjohtamista, miten se on tähän asti onnistunut ja mitä voidaan tehdä paremmin jatkossa. Tutkimuksen tarkoituksena oli, että muutoksia saadaan myös jatkossa ...
Palvelukonsepti digiajan johtamisen välineenä : artikkelikokoelma YAMK-opinnäytetöiden tuloksista
(Lapin ammattikorkeakoulu, 2021)