Haku
Viitteet 1-4 / 4
Asiakaskokemus kehittämistyön kivijalkana
(Lapin ammattikorkeakoulu, 2020)
Menestyvä digitaalisen ajan palveluliiketoiminta edellyttää hyvää asiakaskokemuksen johtamista. Asiakaskokemus kehittämisen kivijalkana -julkaisussa asiakaskokemusta käsitellään monipuolisesti kuudessa tutkimuksellisessa ...
NIH-ilmiö, osaamisen johtaminen ja työhyvinvointi
(Lapin ammattikorkeakoulu, 2019)
Tiedolla johtaminen osana työn tekemisen muutosta
(Lapin ammattikorkeakoulu, 2020)
Tiedolla johtaminen on tämän artikkelikokoelman kattoteema, jota monialainen Digiajan palvelujohtamisen YAMK-tutkinnon opiskelijat ovat käsitelleet työelämää kehittävissä YAMK opinnäytetöissään. Teemaryhmässä oli mukana ...
Osaaminen ja jatkuva oppiminen digiajan toimintaympäristössä
(Lapin ammattikorkeakoulu, 2020)
Osaamisen hallinta -teema kokoaa yhteen YAMK-opinnäytetyöt, joista ovat vastanneet Digiajan palvelujohtamisen YAMK-tutkinnon opiskelijat. Tässä julkaisussa olevaa viittä artikkelia on ollut laatimassa 11 monialaisen ...