Haku
Viitteet 1-6 / 6
Älykästä avoimuutta Lapin ammattikorkeakoulussa osa 2
(Lapin ammattikorkeakoulu, 2020)
Ammattikorkeakoulu toteuttaa avointa TKI-integroitua oppimista (TKIO) yhdessä opiskelijoiden ja työelämäverkostojen kanssa siten, että saadaan aikaiseksi käytännössä toimivia ratkaisuja, uusia tuotteita ja palveluja, uutta ...
Pitkospuilta revontulille
(Lapin ammattikorkeakoulu, 2020)
Jatkuva oppiminen on osa elinikäistä oppimista. Jatkuvan oppimisen uudistus painottuu työikäisten osaamisen kehittämiseen. Tavoitteena on vastata työelämän muutoksista aiheutuviin osaamistarpeisiin osaamista kehittämällä ...
Osaaminen ja jatkuva oppiminen digiajan toimintaympäristössä
(Lapin ammattikorkeakoulu, 2020)
Osaamisen hallinta -teema kokoaa yhteen YAMK-opinnäytetyöt, joista ovat vastanneet Digiajan palvelujohtamisen YAMK-tutkinnon opiskelijat. Tässä julkaisussa olevaa viittä artikkelia on ollut laatimassa 11 monialaisen ...
Oppimisanalytiikan hyödyntäminen osaamisen kehittämisessä ja koulutustoiminnan johtamisessa
(2023)
Tämän opinnäytetyön ja kehittämisprojektin tavoitteena oli parantaa oppimisanalytiikan hyödyntämistä opetuksessa ja ohjauksessa, sekä jalostaa oppimisanalytiikasta tietoa oppilaitosjohdon tiedolla johtamisen välineeksi ...
Tiedon ja osaamisen jakaminen Lapin ammattikorkeakoulussa
(2022)
Tieto ja osaaminen ovat yritysten tärkeimpiä resursseja. Toimintaympäristöjen nopeassa muutoksessa tietoa ja osaamista on osattava hyödyntää oikealla tavalla. Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tuottaa tietoa Lapin ...
UEFA mentorointiohjelman vaikutus valmentajan kehittymiseen työssä : tapaustutkimus
(2023)
Opinnäytetyöni tavoitteena oli dokumentoida oppimispäiväkirja muodossa mentorointiohjelman vaiheita 9 viikon ajan. Oppimispäiväkirjan tavoitteena oli dokumentoida aiheita ja ajatuksiani prosessin edetessä. Dokumentoinnin ...