Haku
Viitteet 1-8 / 8
Asiakaskokemus kehittämistyön kivijalkana
(Lapin ammattikorkeakoulu, 2020)
Menestyvä digitaalisen ajan palveluliiketoiminta edellyttää hyvää asiakaskokemuksen johtamista. Asiakaskokemus kehittämisen kivijalkana -julkaisussa asiakaskokemusta käsitellään monipuolisesti kuudessa tutkimuksellisessa ...
Asiakaspalautteiden hyödyntäminen tietohallinnon toiminnan kehittämisessä
(2023)
Tämän opinnäytetyön keskeisenä aiheena oli Pohjois-Pohjanmaan hyvinvointialueen (Pohde) tietohallinnon toiminnan parantaminen asiakaspalauteprosessin avulla. Tavoitteena oli suunnitella asiakaspalauteprosessi, jonka avulla ...
Asiakaskokemuksen kehittäminen: Case PS-Kouru Oy
(2022)
Tämä opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona sadevesijärjestelmien ja kattoturva-tuotteiden myyntiä ja paikalleen asennusta harjoittavalle yritykselle, PS-Kouru Oy:lle. Opinnäytetyön aiheena oli yrityksen asiakaskokemuksen ...
Asiakaspalauteratkaisun käytettävyys Kanta-Hämeen keskussairaalassa
(2023)
The topic of the thesis was the usability of a customer feedback solution at Kanta-Häme Central Hospital. The aim of the work was to produce information on the usability of the customer feedback solution for the Kanta-Häme ...
Joulupukin iltasatu -virtuaalipalvelu kohtaa asiakkaat aidosti : käyttäjäkokemustiedon yhdistyminen innovatiiviseen markkinointiin
(2023)
Opinnäytetyö Joulupukin iltasatu -virtuaalipalvelu on selvitystyö Napapiirin Kehitys Oy:lle. Opinnäytetyössä selvitettiin virtuaalisen elämyspalvelun asiakaskokemusjohtamista ja markkinointia kilpailuedun saavuttamiseksi, ...
Asiakaskokemuksen kehittäminen asiakaspalautteiden perusteella ohjelmistoalan organisaatiossa
(2023)
Asiakaskokemuksen merkitys on kasvanut vuosi vuodelta ja se tunnistetaan merkittäväksi kilpailuedun rakentumisen näkökulmasta. Organisaatiot pyrkivät löytämään uusia ratkaisuja, joilla voidaan tarjota asiakkaille tai ...
B2B-asiakashankinnan kehittäminen suosittelujen avulla
(2023)
Opinnäytetyön aiheena oli B2B-asiakashankinnan kehittäminen suosittelujen avulla. Työn tarkoituksena oli laatia hyvään asiakaskokemukseen ja sen myötä suositteluhalukkuuteen rakentuvia ehdotuksia, joilla tehostetaan ...
Asiakastyytyväisyyden kehittäminen messuilla: asiakaskyselyiden hyödyntäminen tapahtumassa
(2023)
Opinnäytetyön aiheena oli Kokkolassa järjestettävien Vesille-messujen asiakastyytyväisyyden kehittäminen. Lähtökohtana opinnäytetyössä oli uuden tapahtuman kehittäminen asiakaskyselyistä saadun tiedon avulla. Opinnäytetyö ...