Haku
Viitteet 1-10 / 90
Uuden dermokosmetiikkasarjan lanseeraaminen Suomeen
(2023)
Kehittämispainotteisessa opinnäytetyössä tavoitteena oli lanseerata uusi kosmetiikkasarja Suomeen 4P-mallia soveltaen. Perinteiset 4P:tä ovat keränneet kritiikkiä, koska ne ovat olleet olemassa vuosikymmeniä. Perinteisten ...
Sosiaalisen median markkinointisuunnitelma Ulappa Magille
(2023)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tehdä sosiaalisen median markkinointisuunnitelma suomalaiselle surffausta käsittelevälle aikakausilehdelle. Markkinointi rajattiin ainoastaan sosiaaliseen mediaan siitä syystä, että tämän ...
Asiakkaiden parempi tavoittaminen orgaanisen sosiaalisen median strategian avulla
(2023)
Tässä opinnäytetyössä tehtiin taustatutkimus Sarasen orgaanisen sosiaalisen median strategialle. Saranen toimii yrityksille apuna työelämän muutostilanteissa sekä kouluttaa ja rekrytoi työnhakijoita uusille urille. ...
Faktalla ja tunteella: Kohti H2H-ajattelumallin mukaista asiakasviestintää
(2023)
H2H (human to human) -ajattelumalli on mielenkiintoinen ja puhutteleva aihe digitalisaation val-taamassa maailmassa. Parhaimmillaan se toimii asiakasviestinnän näkökulmasta katsottuna linkkinä kylmän digitaalisen maailman ...
Instagram-markkinointisuunnitelma yritykselle X
(2023)
Tässä opinnäytetyössä tutustutaan digitaaliseen markkinointiin, sen suunnitteluun ja tyypillisimpiin kanaviin, joissa markkinointia voi toteuttaa. Opinnäytetyö on toteutettu toiminnallisena
työnä, joten tietoperustan ...
Myymälän tuotteiden esillepanon vaikutus myyntiin
(2023)
Opinnäytetyö toteutettiin päivittäistavarakauppa Lidl Suomi Ky:lle ja työn tavoitteena oli selvittää, kasvattaako kahdelle eri tuoteryhmälle tehdyt esillepanon uudet prosessimuutokset myyntiä euromääräisesti sekä suhteessa ...
Pientuottajan verkkokaupan rakentaminen ja sen markkinointi
(2024)
Tämä opinnäytetyö käsittelee verkkokaupan rakentamisprosessia elintarvikealan pienyrityksessä sekä menestyvän verkkokaupan edellytyksiä ja markkinointia. Opinnäytetyön tavoitteena oli luoda toimeksiantajayritykselle ...
Brändikäsikirja awyn oy
(2022)
Yrityksen yhteneväinen markkinointiviestintä on kasvava trendi. Brändikäsikirja luodaan yritykselle työkaluna, jonka avulla yritys pystyy luomaan yhteneväistä brändimielikuvaa kuluttajille. Yhteneväinen toiminta vahvistaa ...
Verkkokaupan kehittämissuunnitelma
(2022)
Tämä opinnäytetyö on toiminnallinen opinnäytetyö, eli produktityyppi. Toimeksiantaja on uusi suomalainen verkkokauppa, Emihyvinvointipuoti, joka on yksityisyrittäjän ylläpitämä luon- nonmukaisia terveys- ja ...
Sosiaalisen markkinoinnin vaikutukset myyntiin: X
(2022)
Tässä opinnäytetyössä tutkittiin ja selvitettiin, miten sosiaalisessa mediassa tapahtuva markkinointi vaikuttaa konkreettisesti ravintolan myyntiin ja minkä tuotteen myyntiin se vaikuttaa eniten sekä miksi. Toimeksiantajanamme ...