Haku
Viitteet 1-10 / 58
Uusiomateriaalien hyödyntäminen Nekalan vanhan kaatopaikan riskienhallintarakenteessa
(2023)
Tampereella sijaitseva Nekalan vanha kaatopaikka tulee kunnostaa pilaantuneen maaperän aiheuttamien riskien hallitsemiseksi. Kunnostusmenetelmäksi on ehdotettu varsinaisen jätetäytön päälle tehtävää riskienhallintarakennetta. ...
Henkilöstön psyykkisen työhyvinvoinnin johtaminen ja kehittäminen vastaanottokeskuksessa
(2023)
Opinnäytetyön aiheena on henkilöstön psyykkisen työhyvinvoinnin johtaminen ja kehittäminen. Opinnäytetyön tarkoituksena oli kuvata henkilöstön kokemuksia työn psyykkisestä kuormittavuudesta vastaanottokeskustyössä ja ...
Työkykyjohtamisen kehittäminen Työterveys Lappica Oy:ssä
(2023)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, mitkä ovat Työterveys Lappica Oy:n johdon ja henkilöstön näkemykset nykyisestä työkykyjohtamisen tilasta ja kehittämistarpeista. Tavoitteena oli kehittää palvelumuotoilun avulla ...
Osallistavan kirjaamisen kehittäminen lastensuojelussa
(2023)
Opinnäytetyö käsittelee osallistavaa kirjaamista lastensuojelun toimintaympäristössä. Työ on toteutettu yhteistyössä lastensuojelun sijaishuollon yksikön kanssa. Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää tutkimukseen ...
ITSENSÄ JOHTAMINEN JA PROSESSIN KEHITTÄMINEN KIERTOTALOUSRAHOITUKSEN PILOTISSA
(2022)
Opinnäytetyössä on tarkoitus selvittää, mitä työntekijän itsensä johtamista tukevia tekijöitä tiimistä nousee esille kiertotalousrahoituspilotissa. Pyrkimyksenä on myös havaita kehittämiskohteita, joita voitaisiin tehdä ...
Vastuullisen henkilöstöjohtamisen kehittäminen Leijona catering Oy:ssä
(2023)
The purpose of the thesis was to develop responsible management in the work of shift managers at Leijona Catering Oy, which was the client of the thesis. The aim of the thesis was to produce, together with the shift managers, ...
Yhteistyöstä voimaa yrityksiin : sitouttamiskeinoja yritysryhmähankkeeseen
(2023)
Yritystoiminta nykypäivänä vaatii verkostoitumista ja harva yritys pystyy kiristyvässä kilpailussa pärjäämään tehokkaasti yksin. Verkostoitumalla saavutetaan kilpailuetua ja pienyrittäjän kontaktit sekä yhteistyö lisääntyvät. ...
Sähköinen asiakasasiointi BusinessOulun työllisyyspalveluissa
(2023)
Yhteiskunnan digitalisaation myötä myös kansalaisille tarjottavat palvelut ovat yhä enenevissä määrin siirtyneet verkkoon. Vaikka viranomaisia velvoitetaan jopa lailla tarjoamaan riittävää ohjausta ja neuvontaa näiden ...
Käyttäjien kokemuksia Lapin matkailun koronatoipumisen tilannehuone-sivustosta
(2022)
Vuoden 2020 alussa kukaan ei osannut ennakoida ja aavistaa tulevaa tilannetta liittyen Covid-19 pandemiaan ja sen Lapin matkailulle aiheuttamiin vaikutuksiin. Koska koronan vuoksi asiakasmäärät muuttuivat, moni yrittäjä ...
Esihenkilötyön kehittämisen tarpeet ja toiveet Metsähallituksen henkilöstön näkökulmasta
(2022)
Työ on esiselvitys Metsähallituksen johtamisen ja esihenkilötyön kehittämistä varten. Siinä on kartoitettu henkilöstön käsityksiä ja henkilökohtaisia tuntemuksia esihenkilötyön, työyhteisön ja tiimityön nykytilasta sekä ...