Haku
Viitteet 1-10 / 16
Auton luovutusprosessin kehittäminen AutoCarrera Autotalot Oy:lle
(2022)
Tämä opinnäytetyö käsittelee AutoCarrera Autotalot Oy:n, eli Porsche Finlandin, autojen luovutusta asiakkaalle ja auton luovutusprosessin kehittämistä. Painopisteenä oli selvittää tarve kaksiosaiselle luovutukselle. Autojen ...
Vakuutustuotteen hinnoitteluprosessi henkilöasiakkaiden ajoneuvovakuutuksissa : prosessin ja laadun kehittäminen
(2022)
Kohdeyrityksen toiminta perustuu vahinkovakuutusliiketoimintaan. Kohdeyritys tarjoaa henkilö- ja yritysasiakkaille vapaaehtoisia sekä lakisääteisiä vakuutuksia.
Tämä opinnäytetyö toteutettiin kehittämishankkeena, jonka ...
Potilasturvallisuus edellä digihoitopolulle : laatujärjestelmään pohjautuvan arviointityökalun kehittäminen
(2022)
Turun yliopistollinen keskussairaala (Tyks) on ollut mukana Virtuaalisairaala 2.0 hankkeessa luomassa Terveyskylä verkkopalvelua. Yliopistollisten sairaanhoitopiirien yhteisenä projektikokonaisuutena toteutettu ...
Field testing process evaluation as a part of the internal order and fulfilment process in product validation : technical services
(2022)
One of the competitive assets of a company is its ability to solve various problems, but, on the other hand, it can also be a weakness of the company. The ability to solve problems can turn into one of the company's business ...
Laatukäsikirja Aura Rakennus Oy:lle
(2022)
Tämän opinnäytteen päätavoitteena on laatia Aura Rakennus Oy:lle laatukäsikirja. Työssä tarkastellaan laatua ja laatuajattelua laatukäsikirjan näkökulmasta. Yritys hakee tulevaisuudessa laatusertifikaattia RALA:lta, jossa ...
MEMS-testauslaitteiston osumatarkkuuden laadunvarmistusprosessin kehittäminen
(2022)
Tutkimus toteutettiin Suomalaiselle MEMS-testauslaitteistoja suunnittelevalle ja valmistavalle yritykselle. Tutkimuksen tarkoituksena oli parantaa yrityksen erityistä paikoitustarkkuutta vaativien laitteistojen laadullista ...
Ammatillisen koulutuksen laadunhallintatyö ammatillisen oppilaitoksen henkilöstön kokemana
(2023)
Laki ammatillisesta koulutuksesta velvoittaa koulutuksen järjestäjiä arvioimaan järjestämiään tutkintoja, koulutusta ja muuta toimintaa sekä niiden laatua ja vaikuttavuutta. Opinnäytetyön toimeksiantajana toimii ammatillisen ...
Voicebot-robotin laadun parantaminen asiakaspalvelussa
(2023)
Tässä opinnäytetyössä tutkitaan voicebot-robotin laadun parantamista asiakaspalveluympäristössä. Tutkimuksen toimeksiantajaorganisaatio on ottanut asiakaspalvelussaan käyttöön voicebot-robotin vastaamaan asiakkaiden ...
Asiakastyytyväisyys yksityisasiakkaiden kotiinkuljetuksien sujuvuudesta : case: yritys X
(2022)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tehdä Yritys X:lle asiakastyytyväisyyskysely, joka liittyy ainoastaan Yritys X:n yhteen palvelumuotoon eli kotiinkuljetuspalveluun. Kyselyssä hyödynnettiin kerättyä tietoperustaa ...
Organisaation prosessien tunnistaminen ja kuvaaminen
(2022)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli havainnollistaa ja saada ensimmäinen prosessikuvaus jälkimarkkinoinnin prosesseista toimeksiantajalle. Opinnäytetyössä tarkastellaan prosesseja ja kartoitetaan, mitä prosessien kuvantamisessa ...