Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Centria-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Centria-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

E-kirjan markkinointisuunnitelma : Case KOOTAAN PALASET Oy

Juhaninmäki, Sini-Linnea (2014)

 
Avaa tiedosto
sini-linnea_juhaninmaki.pdf (796.0Kt)
Lataukset: 


Juhaninmäki, Sini-Linnea
Centria ammattikorkeakoulu (Keski-Pohjanmaan ammattikorkeakoulu)
2014
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201404224556
Tiivistelmä
Tämä opinnäytetyö on tehty KOOTAAN PALASET Oy:n toimeksiannosta. Kyseessä on viime syksynä perustettu yritys, joka on aloittamassa markkinointiaan. Opinnäytetyön tavoitteena oli tehdä KOOTAAN PALASET Oy:lle markkinoinnillinen toimintasuunnitelma sekä suunnitella tuotteen brändääminen. Yritys toimii kasvatustieteen alalla ja sen päätuotteena ovat ohjaavat E-kirjat. Markkinointisuunnitelma käsittelee yrityksen ensimmäisen e-kirjan markkinointia. Tämä e-kirja on tarkoitettu opinnonohjauskäyttöön yläkouluissa ja kymppiluokilla, niin erityiskouluissa kuin tavallisissakin. Työssä pyrittiin etsimään mahdollisimman kustannustehokkaita keinoja markkinoinnin toteuttamiseen, joita yrityksen perustajan on aloittavana yrittäjänä mahdollista toteuttaa.

Työ alkaa tietoperustalla, jossa on käsitelty markkinointiin, brändäykseen ja markkinointisuunnitelman tekemiseen sisältyviä asioita. Tietoperustasta koottiin sellainen, että siitä ilmeneviä asioita on helppoa käyttää pohjana myös muiden e-kirjojen markkinointiin tulevaisuudessa. Opinnäytetyöhön kuuluu myös toiminnallinen osuus, jossa toiminnallista markkinointisuunnitelmaa on kartoitettu yhdessä toimeksiantajan kanssa. Toiminnallisessa osuudessa suunnitellaan markkinointitoimenpiteitä ja tavoitteita toimeksiantajan tarpeet huomioon ottaen sekä pohditaan aloittavan yrityksen tuotteen brändäämistä. Työn tuloksena syntyi vuoden mittainen toimintasuunnitelma ja uuden tuotteen brändäämisen ABC. Liitteenä löytyy myös vuoden mittainen toiminnallinen suunnitelman kalenterimuodossa. Toimintasuunnitelmasta tuli kattava ja yrityksen tarpeisiin sopiva.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste