Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Humanistinen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Humanistinen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Sosiaalisen median viestintä Taidetyöpajalla

Inka, Kortelainen (2022)

Avaa tiedosto
Kortelainen_Inka.pdf (1012.Kt)
Lataukset: 


Inka, Kortelainen
2022
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2022112824646
Tiivistelmä
Opinnäytetyöni tilaaja oli Jyväskylän nuorisopalvelut ja tutkimukseni kohteena on nuorten Taidetyöpaja. Työn tavoitteena oli selvittää tavoittaako Taidetyöpaja kohderyhmäänsä sosiaalisen median viestinnällään. Työn tarkoituksena on myös antaa kehittämisehdotuksia sosiaalisen median viestintään.

Työssä on käytetty valmista aineistoa sekä kohderyhmälle toteutettua kyselyä. Aineiston analyysimenetelmänä on käytetty määrällistä sisällönanalyysiä eli kvantitatiivista lähestymistapaa. Opinnäytetyössä käydään läpi tietoperustaa sosiaaliseen mediaan, viestintään sekä työssä käytettyihin menetelmiin.

Opinnäytetyön selvityksen perusteella Taidetyöpajan sosiaalisen median viestintä kohtaa kohderyhmän suurimmalta osin. Osa kohderyhmästä jää kuitenkin tavoittamatta. Lisäksi kohderyhmälle suorittamassani kyselyssä pyysin kohderyhmää esittämään omia kehittämisideoitaan sosiaalisen median viestintään. Nämä kehittämisideat ovat mukana opinnäytetyössä ja ne on huomioitu kehittämisehdotuksissa. Kyselyn tuloksien, kohderyhmän kehittämisideoiden sekä muun aineiston perusteella päädyin ehdottamaan Taidetyöpajalle käyttöön otettavaksi sosiaalisen median viestinnän suunnitelman, johon esittelen valmiita malleja.

Opinnäytetyö antaa ajantasaisen kuvauksen Taidetyöpajan sosiaalisen median viestinnän kohtaamisesta kohderyhmän kanssa sekä antaa kohderyhmälle mahdollisuuden tuoda ääntään sekä mielipiteitään esille viestinnän kehittämisessä. Lisäksi työ antaa kuvauksen sosiaalisen median viestinnän analyysin prosessin osista, jotta opinnäytetyötä voidaan käyttää kehittämistyön jatkamiseksi tilaajan sekä muiden toimesta.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste