Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Savonia-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Savonia-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Digitaalisen markkinoinnin suunnitelma vaatetusalan yritykselle: case: House of Antero

Vartiainen, Meiju (2022)

 
Avaa tiedosto
Vartiainen_Meiju.pdf (605.1Kt)
Lataukset: 


Vartiainen, Meiju
2022
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2022121830743
Tiivistelmä
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena oli toteuttaa digitaaliseen markkinointiin markkinointisuunnitelma. Opinnäytetyön toimeksiantajana toimi vaatetusalan yritys House of Antero, joka on aloittanut toimintansa vuonna 2021. Opinnäytetyön tavoitteena oli laatia markkinointisuunnitelma ja markkinoinnin toimintaohjelma, jota yritys voi käyttää hyödykseen markkinoinnin toteutuksessa. Opinnäytetyössä otettiin huomioon myös vastuullinen markkinointi, sillä yritys pyrkii toimimaan avoimesti ja vastuullisesti.

Opinnäytetyöprosessi alkoi keväällä 2022 tutustumalla yritykseen ja aiheeseen liittyvään teoriaan. Opinnäytetyön tietoperusta koostui pääasiassa laajasti alaan liittyvästä kirjallisuudesta ja verkkolähteistä. Teoriaosuudessa käsiteltiin markkinointia, digitaalisia markkinointikanavia ja vastuullista markkinointia. Näiden lisäksi työssä hyödynnettiin lähtökohta-analyyseja, joiden avulla analysoitiin muun muassa yrityksen nykytilaa, kilpailijoita, ympäristöä ja markkinatilannetta.

Tämän opinnäytetyön lopputuotoksena syntyi digitaalisen markkinoinnin markkinointisuunnitelma ja markkinoinnin toimintaohjelma. Koska yrityksellä ei ole ollut aiemmin käytössään markkinointisuunnitelmaa, opinnäytetyö toteutettiin aitoon tarpeeseen. Markkinoinnin toimintaohjelman avulla yritys voi toteuttaa markkinointiaan digitaalisissa kanavissa. Toimintaohjelmassa otettiin myös huomioon yrityksen markkinoinnille laaditut mittarit, jotta markkinoinnin onnistumista ja sille laadittujen tavoitteiden toteutumista on mahdollista seurata. Markkinointisuunnitelma ja opinnäytetyön liitteenä oleva markkinoinnin toimintaohjelma luovutetaan toimeksiantajalle opinnäytetyön valmistuttua loppuvuodesta 2022.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste