Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Opas etä- ja virtuaalimyyntiin yritysmyyjille

Hämäläinen, Jami (2023)

Avaa tiedosto
Hamalainen_Jami.pdf (8.198Mt)
Lataukset: 


Hämäläinen, Jami
2023
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-202303093339
Tiivistelmä
Tämän opinnäytetyö on toiminnallinen opinnäytetyö, jonka tavoitteena on tuottaa produkti eli
opas etä- ja virtuaalimyyntiin yritysmyyjille. Opinnäytetyö on toteutettu ilman toimeksiantajaa.
Työn aluksi on lyhyt johdanto aiheeseen taustoineen, jonka jälkeen avataan työn rakenne ja
keskeisimmät käsitteet. Työn toisessa ja kolmannessa kappaleessa käsitellään teoreettinen viitekehys, jonka pohjalta opas on laadittu. Toisessa kappaleessa käydään läpi B2B-myyntiprosessi ja sen kaikki vaiheet. Kolmannessa kappaleessa käsitellään etä- ja virtuaalimyyntiä käsitteenä, syvennytään työkaluihin, kanaviin ja käytettäviin keinoihin.
Neljännessä kappaleessa kuvataan lopullisen produktin eli etä- ja virtuaalimyynnin oppaan yritysmyyjille tuottamisprosessi. Aluksi taustoitetaan oppaan tarpeellisuus, käydään läpi tiedonhankinta vaihetta sekä otetaan katsaus aikatauluun ja oppaan toteutukseen. Opinnäytetyön viidennessä kappaleessa tarkastellaan opasta, pohditaan johtopäätöksiä sekä arvioidaan opinnäytetyöprosessia kokonaisuutena.
Opinnäytetyön liitteenä on etä- ja virtuaalimyynnin opas yritysmyyjille. Opas toimii perustietopakettina yritysmyyjille, jotka haluavat rikastaa B2B-myyntiprosessiaan etä- ja virtuaalimyynnin kanavin, keinoin ja työkaluin. Opas kokoaa yhteen tämän opinnäytetyön teoreettisen viitekehyksen
ja tarjoaa näkökulmaa sekä ohjeita etä- ja virtuaalimyyntiin siirtymiseen tai ylipäätään sen aloittamiseksi.
Tämä opinnäytetyö on toteutettu kokonaisuudessaan syyskuun 2022 ja maaliskuun 2023 välisenä ajanjaksona.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste