Naantali Saloranta Campingin digimarkkinoinnin kehittäminen
Fomin, Petra; Hyvärinen, Nea; Kokko, Jenni (2023)
Fomin, Petra
Hyvärinen, Nea
Kokko, Jenni
2023
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2023052413753
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2023052413753
Tiivistelmä
Opinnäytetyömme aihe on digimarkkinoinnin kehittäminen SFC Naantali -nimisessä yrityksessä. SF-Caravan Naantali on aktiivinen karavaanariyhdistys ja toimii Naantalissa. Opinnäytetyömme on toiminnallinen opinnäytetyö. Opinnäytetyön tehtävänä on luoda yritykselle uudistettu verkkosivusto, somestrategia sekä lisätä nuorten aikuisten kiinnostusta karavaaranimatkailuun. Nettisivujen parantamisella uskomme asiakkaiden löytävän sivuilta tarvittavat tiedot kätevästi, ja tiedonsaannin olevan helpompaa. Sosiaalisen median suunnitelmalla on tavoitteena auttaa toimeksiantajaa some-tilien ylläpidossa, jotta he voisivat mainostaa tehokkaammin ja heidän sisältönsä saavuttaisi oikeat kohderyhmät. Työmme keskeiset aihepiirit ovat digitaalinen markkinointi sekä sisällöntuotanto. Digitaalinen markkinointi rajautuu pääosin juuri online-markkinointiin, jota toimeksiantajamme markkinointi on.