Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Laurea-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Laurea-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Sosiaalisen median markkinointisuunnitelma Turva-Askel Oy:lle

Babitzin, Anu; Lindstedt, Noora (2023)

 
Avaa tiedosto
Babitzin_Lindstedt.pdf (1.401Mt)
Lataukset: 


Babitzin, Anu
Lindstedt, Noora
2023
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2023052614748
Tiivistelmä
Sosiaalisen median markkinoinnin tärkeys ei ole jäänyt pieniltäkään yrityksiltä huomaamatta. Kuluttajat asettavat yrityksille paineita markkinoilla mukana pysymisessä, joka taas vaatii sisältöjen aktiivista toteuttamista sosiaalisessa mediassa.

Tämä toiminnallinen opinnäytetyö käsittelee sosiaalisen median markkinointisuunnitelmaa ja sen toteuttamista toimeksiantajalle nimeltä Turva-Askel Oy.

Tarve opinnäytetyölle tuli toimeksiantajalta, jolla ei ollut aikaisemmin tarvittavaa aikaa ja osaamista toteuttaa markkinointia sosiaalisen median kanavissaan. Tarkoituksena on, että toimeksiantaja ja muut samankaltaiset yritykset voivat hyödyntää opinnäytetyötä tulevaisuudessa sosiaalisen median markkinoinnin toteuttamisen

Opinnäytetyö on toteutettu tammikuun 2023 ja huhtikuun 2023 välillä. Opinnäytetyö on rajattu kolmessa sosiaalisen median kanavassa toteutettavaan markkinointiin. Nämä kanavat ovat Facebook, Instagram Ja LinkedIn. Lisäksi annetaan työkaluja YouTube-kanavan haltuunottoon.

Työn päätavoitteena oli helpottaa yrityksen sosiaalisen median markkinointia luomalla sille selkeälukuinen sosiaalisen median markkinointisuunnitelma. Alatavoitteena oli luoda sosiaalisen median markkinointisuunnitelma, jota voisivat käyttää kaikki sosiaalisen median markkinointiin ideoita tarvitsevat yritykset.

Opinnäytetyön alussa kerrotaan sosiaalisen median markkinoinnista, sen aloittamisesta ja esitellään myös MRACE-malli, jota käytetään sosiaalisen median markkinoinnin tukena. Tämän jälkeen työ etenee toimeksiantajan nykytilan analyysiin, jota seuraa opinnäytetyössä keskityttävien sosiaalisen median kanavien esittely.

Seuraavana opinnäytetyössä esitellään sosiaalisen median markkinointimalli Turva-Askel Oy:lle ja opinnäytetyön lopussa on toimeksiantajan pyynnöstä selkeä tiivistelmä sosiaalisessa mediassa toteutettavasta markkinoinnista antamaan nopeasti ja selkeästi ohjeita sen toteuttamiseen.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste