Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Laurea-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Laurea-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
  • Näytä viite

Tuotemyyntiopas kauneusyrityksen B2B-asiakkaille

Karhu, Susanna (2023)

 
Avaa tiedosto
Karhu_Susanna.pdf (810.2Kt)
Lataukset: 

Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
Karhu, Susanna
2023
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2023060722498
Tiivistelmä
Opinnäytetyönä laadittiin teoreettisesta viitekehyksestä johdettu tuotemyyntiopas ammattikosmetiikan maahantuonnin B2B-asiakkaille. Toimeksiantoyrityksenä toimi Eurocosmetics Oy. Tavoitteena oli selvittää myynnin ja markkinoinnin mahdollisuudet kauneushoitoloissa sekä jäsentää asiakkaiden ostokäyttäytymistä. Tarkoituksena oli kehittää kauneushoitoloiden tuotemyyntiä asiakaslähtöisemmäksi, jolloin tuotteiden myynnistä tulee osa asiakaspolkua, ja hyvä asiakaskokemus jatkuu kotihoitotuotteiden käytöllä. Opinnäytetyön viitekehys sisälsi eri markkinoinnin kilpailukeinojen hyödyntämisen tuotemyynnin edistämisessä. Tuotemyynnin tarkoituksena on pyrkimys asiakastyytyväisyyteen, joten viitekehyksessä huomioitiin myös asiakaslähtöinen markkinointi.

Keskeisiksi tuloksiksi nousivat teoreettisessa viitekehyksessä yrityksen mainonnan ja markkinoinnin merkitys ostamisen aikaansaamisessa. Varsinaista ostopäätöstä tuetaan loppuun asti tehdyllä myyntityöllä. Kehittämistyön tuotemyyntiopas oli digitaalisessa muodossa ja se laadittiin Sothys ammattisarjaa käyttävien B2B-kosmetologiasiakkaiden myynnin tueksi. Tuotemyyntiopasta voidaan hyödyntää kauneushoitoloiden liiketoiminnan kehittämisessä asiakaslähtöisemmäksi sekä henkilöstön yhteisten tavoitteiden asettamisessa.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste