Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Oulun ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Oulun ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
  • Näytä viite

Asiakastyytyväisyystutkimus kaksipyöräisten ajoneuvojen tarvikemyyntiyrityksessä

Arvo, Antti (2012)

 
Avaa tiedosto
arvo_antti.pdf (473.1Kt)
Lataukset: 

Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
Arvo, Antti
2012
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2023101227313
Tiivistelmä
Työssä selvitettiin Storm Motor Oy:n asiakkaiden tämänhetkinen tyytyväisyystaso ja lisäksi tuotettiin kehitysehdotuksia asiakastyytyväisyyden tason säilyttämiseen ja parantamiseen. Tavoitteena oli selvittää, mitkä tekijät vaikuttavat asiakkaiden tyytyväisyystasoon ja mihin asioihin asiakkaat ovat tyytyväisiä tai tyytymättömiä yrityksessä tällä hetkellä.

Tutkimus toteutettiin lomaketutkimuksena, jossa asiakasta pyydettiin liikkeessä asioidessaan täyttämään tutkimuslomake. Menetelmällä saatiin ajantasaista tietoa liikkeessä asioivien asiakasryhmien tyytyväisyydestä. Lomakkeessa selvitettiin asiakkaiden tyytyväisyyttä organisaation palveluun, liikkeen tiloihin ja tuotevalikoimaan. Kyselyn vastauksista, työn tekijältä ja organisaation henkilökunnalta saatujen tietojen perusteella tehtiin kehitysehdotuksia asiakkaiden tyytyväisyyden parantamiseksi.

Tutkimuksen perusteella Storm Motor Oy:n asiakkaat ovat erityisen tyytyväisiä organisaation henkilökunnalta saamaansa palveluun. Asiakkaiden mielipiteiden mukaan kehittämistä organisaatiolla on tuotevalikoiman laajuudessa ja tuotteiden saatavuudessa. Tutkimuksessa huomattiin, että organisaation asiakastyytyväisyys on erinomaisella tasolla niiltä osin, mihin organisaatio pystyy halutessaan vaikuttamaan.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste