Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Centria-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Centria-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Kotisivujen luominen yritykselle : case Videlio-HMS Oy

Salonen, Jussi (2024)

 
Avaa tiedosto
Salonen_Jussi.pdf (547.5Kt)
Lataukset: 


Salonen, Jussi
2024
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-202402213277
Tiivistelmä
Nykypäivänä jokaisella yrityksellä, joka haluaa menestyä liiketoiminnassa, tulisi olla omat kotisivut. Ihmiset etsivät tietoa haluamistaan palveluista internetistä, ja mikäli yritys ei sieltä löydy, voidaan jopa sen olemassaolo ja laillisuus kyseenalaistaa. Kotisivujen avulla yritys pystyy lisäämään näkyvyyttä, auttamaan asiakkaita löytämään yrityksen, antamaan tietoa palveluista ja luomaan luotettavuutta ja ammattimaisuutta yrityksen brändiin. Näiden asioiden lisäksi kotisivut toimivat yrityksen keskeisenä markkinointikanavana.

Kohdeyritys Videlio-HMS Oy on ranskalaisomisteinen yritys, joka on laajentunut Suomeen yrityskaupan myötä. Yritys on erikoistunut laajalti kuva-, video- ja äänentoistojärjestelmien suunnitteluun sekä asennuksiin. Tyyppilisiä kohteita ovat loistoristeilijät, livetapahtumat, kauppakeskukset, konferenssitilat ja muut kohteet, jotka pitävät sisällään teknologisia järjestelmiä. Videlio-HMS Oy työllistää yhdeksän vakituista työntekijää sekä alihankkijoita, joiden määrä vaihtelee projektien vaiheiden mukaan.

Opinnäytetyössä perehdytään teoriaan kotisivujen luomisesta ja kotisivujen luomisprosessista. Opinnäytetyön tavoitteena on luoda kirjallisuuden pohjalta kohdeyritykselle suunnitelma selkeille, moderneille ja käyttäjäystävällisille kotisivuille. Opinnäytetyön lopputulos on kohdeyrityksen tavoitteiden mukaiset kotisivut.

Opinnäytetyön ensimmäinen asialuku sisältää yritysesittelyn, jossa esitellään kohdeyritys ja sen toimiala. Seuraavassa asialuvussa käsitellään kotisivujen sisältöä, suunnittelua ja kotisivujen luomisprosessia. Viimeinen asialuku kertoo kohdeyrityksen kotisivujen suunnitteluprosessista.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste