Mustin ja Mirrin -verkkokaupan mobiilikäyttöliittymän kehittäminen
Savinen, Annika (2024)
Savinen, Annika
2024
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2024091825343
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2024091825343
Tiivistelmä
Opinnäytetyössä kartoitetaan Mustin ja Mirrin mobiilikäyttöliittymän käyttökokemusta, kehityskohteita ja asiakastyytyväisyyttä. Tavoittena oli selvittää, kuinka tyytyväisiä asiakkaat ovat käyttökokemukseen ja tunnistaa kehityskohteet verkkokaupassa. Tutkimusaineistona käytetään tammi-helmikuussa 2024 tehtyä verkkokyselyä.
Opinnäytetyössä tarkasteltiin myös Mustin ja Mirrin asemaa kilpailussa. Kilpailukykyä paikannettiin maaliskuussa 2024 tehdyllä benchmarking analyysillä. Opinnäytteen tietopohja keskittyy asiakaskokemukseen verkossa sekä mobiilikäyttöliittymään ja käyttökokemukseen verkkokaupassa.
Vastausten ja niiden analyysien avulla saatiin tärkeää tietoa Mustin ja Mirrin verkkokaupan haasteista sekä asemasta kilpailussa. Yhteenvetona voidaan todeta, että Musti ja Mirri mobiilikäyttöliittymästä löytyy kehittämisenkohteita, erityisesti tuotteiden löydettävyyden osalta.
Opinnäytetyössä tarkasteltiin myös Mustin ja Mirrin asemaa kilpailussa. Kilpailukykyä paikannettiin maaliskuussa 2024 tehdyllä benchmarking analyysillä. Opinnäytteen tietopohja keskittyy asiakaskokemukseen verkossa sekä mobiilikäyttöliittymään ja käyttökokemukseen verkkokaupassa.
Vastausten ja niiden analyysien avulla saatiin tärkeää tietoa Mustin ja Mirrin verkkokaupan haasteista sekä asemasta kilpailussa. Yhteenvetona voidaan todeta, että Musti ja Mirri mobiilikäyttöliittymästä löytyy kehittämisenkohteita, erityisesti tuotteiden löydettävyyden osalta.