• Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Laurea-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Laurea-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite

Marketing communications plan to support the launch of the MBA degree under the Federation University brand

Virtanen, Katriina (2015)

 
Tweet Tiedostoon pääsyä rajoitettu
 
Tiedostoon pääsyä rajoitettu
Avaa tiedosto
Virtanen_Katriina.pdf (769.4Kt)
Lataukset: 


Virtanen, Katriina
Laurea-ammattikorkeakoulu
2015
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
http://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201501281679
Tiivistelmä
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda markkinointiviestintäsuunnitelma australialaisen yliopiston, Federation Universityn Business Schoolin Master of Business Administration (MBA) - tutkinnolle. Opinnäytetyön toimeksianto tuli yliopiston Business Schoolista ja sen tarkoitukse-na oli keskittyä pääasiassa markkinointiviestiään. Markkinointiviestinnän suunnittelu keskittyi kahden yliopistokampuksen, Mt. Helenin sekä Gippslandin ympärille ja online-tutkintoon. Tar-koituksena oli laatia toteuttamiskelpoinen markkinointiviestintäsuunnitelma, joka lisäisi Fede-ration Universityn MBA-tutkinnon sekä brändin tunnettuutta kuluttaja-asiakkaiden sekä yritys- ja kumppaniasiakkaiden keskuudessa.

Markkinointiviestintäsuunnitelmassa otettiin huomioon kuluttaja-asiakkaat (B2C), yritys- ja kumppaniasiakkaat (B2B) sekä online-tutkinnon asiakkaat (B2C). Opinnäytetyössä esitettiin sopivat markkinointiviestinnän metodit molemmille asiakasryhmille.

Työn teoreettisen viitekehyksen tuli käsitellä laajasti markkinointia. Siinä syvennyttiin erityi-sesti markkinointiviestinnän keinoihin. Työssä käsiteltiin myös yleisesti ylemmän koulutuksen markkinointia ja tämänhetkisiä viestinnän trendejä, Federation Universityn nykytilannetta, toimintaympäristöä ja lopulta esitettiin markkinointiviestintäsuunnitelma. Opinnäytetyö päät-tyi aikataulutettuun toimintasuunnitelmaan B2C- ja B2B-asiakkaille.

Opinnäytetyötä kirjoitettaessa hyödynnettiin keskusteluja työn toimeksiantajan kanssa sekä häneltä saatuja julkaisemattomia yliopiston dokumentteja ja tilastoja. Benchmarking oli oleellinen tutkimusmenetelmä kilpailija-analyysin valmistelussa.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatTutkintonimikkeetAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus