Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Turun ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Turun ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Digitaalisen asiakasmarkkinoinnin kehittäminen KuvanVoima-verkostolle

Reunanen, Johanna (2015)

Avaa tiedosto
Reunanen_Johanna.pdf (369.6Kt)
Lataukset: 


Reunanen, Johanna
Turun ammattikorkeakoulu
2015
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2015061713552
Tiivistelmä
Tämän opinnäytetyön aiheena on digitaalinen markkinointi ja sen kehittäminen yrityksille, jotka tekevät yhteistyötä KuvanVoiman nimellä. Kyseessä on toiminnallinen opinnäytetyö, jonka päätavoitteena on perehtyä digitaaliseen asiakasmarkkinointiin ja tarvekartoituksen pohjalta määrittää ehdotuksia toimeksiantajalle digitaalisen markkinointiviestinnän toimenpiteiksi. Ehdotukset suunnitellaan KuvanVoiman potentiaalisille kolmelle pääsegmentille, jotka määritellään yrittäjien haastatteluilla ja havainnoinnilla. Opinnäytetyössä perehdytään digimarkkinoinnin suunnitteluun. Työn rajaavina tekijöinä on aihepiirin teoria ja sen sovellus käytäntöön.

Opinnäytetyö toteutettiin keväällä 2015 osana toimeksiantajan verkostoitumisen määrittelemistä ja sen on tarkoitus edesauttaa KuvanVoiman toiminnan käynnistymistä. Työn rakenne on kolmiosainen. Työ koostuu toimeksiantajan ja taustojen esittelystä, digitaalisen markkinoinnin tavoitteista ja ehdotetuista toimenpiteistä sekä loppupohdinnasta. Lähtökohtien esittely kattaa KuvanVoiman verkostoitumisen kehitysprosessin, digitaalisen markkinoinnin ja asiakaslähtöisen markkinoinnin toteutuksen esittelyn ennen tämän opinnäytetyön ehdotusten toteuttamista. Digitaalisen markkinoinnin osiossa käsitellään KuvanVoiman digitaalisen markkinoinnin parannusehdotuksia teoreettisen viitekehyksen pohjalta tapahtuvana pohdintana. Loppupohdinnassa käydään oppimisprosessin rinnalla työn toteutumisen vaiheita sekä tavoitteiden saavutuksia.

Työssä onnistuttiin kartoittamaan digitaalisen asiakasmarkkinoinnin kehityskohtia KuvanVoimalle sekä määrittämään ehdotuksia kehityksen toteuttamiseksi.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste