Korkeakoulumarkkinointi Suomessa. Case Laurea: Yhdessä enemmän
Saarinen, Saara (2016)
Saarinen, Saara
Laurea-ammattikorkeakoulu
2016
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:ISBN:978-951-799-437-8
https://urn.fi/URN:ISBN:978-951-799-437-8
Tiivistelmä
Julkaisu käsittelee korkeakoulumarkkinointia ja korkeakoulujen brändejä Suomessa. Samalla se avaa markkinointiammattilaisten työtä, joka on viimeisten vuosien aikana muuttunut merkittävästi muun muassa yhteiskunnallisten ja teknologisten muutosten johdosta. Aihetta käsitellään niin aivojen toiminnan, ihmisen käyttäytymisen, visuaalisuuden, brändimielikuvan muodostumisen kuin vastuullisuuden kautta. Teoriaa peilataan käytäntöön Laurea-casien kautta, jotka kertovat Laurean brändityöstä viime vuosien aikana.
Julkaisu sopii kaikille ihmislähtöisestä markkinoinnista, brändeistä ja visuaalisesta kulttuurista kiinnostuneille, jotka haluavat noudattaa vastuullisen markkinointiviestinnän periaatteita. Julkaisu toimii myös helppolukuisena opaskirjana markkinointiin ja visuaaliseen ajatteluun.
Julkaisu sopii kaikille ihmislähtöisestä markkinoinnista, brändeistä ja visuaalisesta kulttuurista kiinnostuneille, jotka haluavat noudattaa vastuullisen markkinointiviestinnän periaatteita. Julkaisu toimii myös helppolukuisena opaskirjana markkinointiin ja visuaaliseen ajatteluun.