Malli virtuaalisten olioiden vuorovaikutuksesta
Pöllänen, Yury (2017)
Pöllänen, Yury
Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
2017
All rights reserved
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2017120820367
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2017120820367
Tiivistelmä
Tämä työ on omistettu virtuaalisten kohteiden (olioiden) yhteistoiminnan suunnittelulle. Aihetta käsiteltiin yhden esimerkkipelin avulla mutta ajatus on, että löydökset ja kehitelmät olisivat sovellettavissa muihinkin peleihin. Työssäni esitetty olioyhteystytön suunnittelun malli olisi avoin siinä, kun vastaavat mallit nykyisin ovat suljettuja ja kaupallisia.
Tätä mallia voi käyttää itsenäisesti sekä ulkopuoliset suunnittelijat voivat tulevaisuudessa sitä käyttää.
Suunnittelun ja rakentamisen prosessi käsitti suunnittelun, toteuttamisen. Suunnitelmien kuvauskieli oli UML.
Työssäni esitetyn mallin tekninen perusta on alustariippumaton pelimoottori Unity3D…
Tätä mallia voi käyttää itsenäisesti sekä ulkopuoliset suunnittelijat voivat tulevaisuudessa sitä käyttää.
Suunnittelun ja rakentamisen prosessi käsitti suunnittelun, toteuttamisen. Suunnitelmien kuvauskieli oli UML.
Työssäni esitetyn mallin tekninen perusta on alustariippumaton pelimoottori Unity3D…