Ottelutapahtuman kehittäminen : Case: KeuPa Hockey Oy
Kumpulainen, Joni; Pitkänen, Petri (2018)
Kumpulainen, Joni
Pitkänen, Petri
Jyväskylän ammattikorkeakoulu
2018
All rights reserved
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2018061113393
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2018061113393
Tiivistelmä
Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää, miksi Keuruulla KeuPa HT:n yleisömäärät ovat laskeneet. Kartoitettiin myös, mitkä tekijät vaikuttavat siihen, että keuruulaiset eivät käy ottelutapahtumissa. Lisäksi tutkittiin kuluttajien viiteryhmien vaikutusta sekä KeuPa HT:n markkinoinnin tavoittavuutta ja sen vaikutusta keuruulaisiin.
Tutkimus toteutettiin kvantitatiivisena tutkimuksena. Kyselyn toteutustapa oli puhelin-haastattelut, jotka tehtiin satunnaisesti valituille keuruulaisille.
Tutkimus toteutettiin kvantitatiivisena tutkimuksena. Kyselyn toteutustapa oli puhelin-haastattelut, jotka tehtiin satunnaisesti valituille keuruulaisille.