Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Tampereen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Tampereen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Open-World Game Design : case Study : The Legend of Zelda : Breath of the Wild

Vidqvist, Joel (2019)

 
Avaa tiedosto
Vidqvist_Joel.pdf (2.026Mt)
Lataukset: 


Vidqvist, Joel
2019
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2019121326456
Tiivistelmä
Tämän opinnäytetyön yhteydessä luotiin kriittinen analyysivideo The Legend of Zelda: Breath of the Wildista. Pelin pelisuunnittelu asetettiin mikroskoopin alle videon tuottamisen aikana. Tavoite oli selvittää, olivatko pelikehittäjät onnistuneet visionsa toteuttamisessa ja oliko heidän näkökulmansa pelisuunnitteluun pitävä.

Kävi ilmi, että Breath of the Wildin suuresta suosiosta huolimatta Nintendon pelisuunnittelu oli ristiriidassa lopullisen tuotteen kanssa. Vaikka heidän ideansa sopi hyvin yhteen avoimen peliympäristön käsitteiden kanssa, ajatus tilanteiden ratkaisemisesta pelaajan omin keinoin pätikin lopulta vain joihinkin varhaisiin osiin pelistä siinä missä myöhemmät osat vaikuttivat toissijaisilta.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste