Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Vaasan ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Vaasan ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Strategic marketing plan for a hotel

Karppinen, Maarit (2011)

Avaa tiedosto
karppinen_maarit.pdf (610.0Kt)
Lataukset: 


Karppinen, Maarit
Vaasan ammattikorkeakoulu
2011
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2011111014401
Tiivistelmä
Opinnnäytetyön tavoitteena oli luoda strateginen markkinointisuunnitelma Hotellille X, joka on pieni yksityisessä omistuksessa oleva Hotelli Helsingissä. Teoriaosassa tarkastellaan matkailua ja markkinointia majoituspalveluiden tuottajien näkökulmasta; mitä haasteita majoituspalveluidentuottajat kohtaavat markkinoidessaan tuotteitaan ja minkälaisia suunnitelmia voidaan luoda markkinointitoimenpiteiden pitämiseksi ajan tasalla. Tutkimusosassa käytettiin kvalitatiivista, eli laadullista tutkimusmenetelmää. Tutkimusaineisto kerättiin teemahaastatteluilla käyttäen niin sanottua seimi-strukturoitua kyselykaavaketta. Haastateltavina olivat Hotelli X:n omistaja ja työntekijät. Tutkimuksen tulokset muodostavat strategisen markkinointisuunnitelman, jonka lopussa luodaan toimintasuunnitelma sille, miten Hotelli X:n pitäisi jatkaa markkinointitoimenpiteitään.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste