Langattomat asiakaspalautepäätteet : HOK-Elannon ravintolassa Stone's
Ahonen, Heikki (2012)
Ahonen, Heikki
Tampereen ammattikorkeakoulu
2012
All rights reserved
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2012113017582
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2012113017582
Tiivistelmä
Opinnäytetyö käsittelee langatonta asiakaspalautepäätettä ja sen käytettävyyttä HOK-Elannon ravintolassa Stone’s. Teoriapohjana on asiakaspalaute ja asiakaspalautteen merkitys yritykselle. Käsittelyvaiheessa keskitytään asiakaspalautteeseen ylipäätään Stone’sissa sekä erilaisiin asiakaspalauteväyliin, pääpainona asiakaspalautepääte.
Työn myötä selvisi, että asiakaspalaute on yritykselle tärkeää, mutta Stone’sin tapauksessa kyseinen asiakaspalautepääte ei ole optimaalinen ratkaisu. Yrityksen muut palautekanavat, suullinen palaute suoraan asiakkaalta sekä internetsivuilta löytyvä palautekaavake ovat suositumpia palautekeinoja.
Työn myötä selvisi, että asiakaspalaute on yritykselle tärkeää, mutta Stone’sin tapauksessa kyseinen asiakaspalautepääte ei ole optimaalinen ratkaisu. Yrityksen muut palautekanavat, suullinen palaute suoraan asiakkaalta sekä internetsivuilta löytyvä palautekaavake ovat suositumpia palautekeinoja.