Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Seinäjoen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Seinäjoen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Reaaliaikaset jälkikäsittelyn algoritmit

Parsama, Kimmo (2013)

 
Avaa tiedosto
parsama_kimmo.pdf (1.695Mt)
Lataukset: 


Parsama, Kimmo
Seinäjoen ammattikorkeakoulu
2013
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2013060412867
Tiivistelmä
Työn tarkoituksena oli tutusta pelikehityksessä käytettäviin reaaliaikaisiin jälkikäsittelyalgoritmeihin. Näitä algoritmeja voidaan käyttää parantamaan videopelien tai reaaliaikaisten animaatioiden kuvanlaatua.

Työssä tutkittiin ensin jälkikäsittelyä ja digitaalista kuvankäsittelyä yleisesti. Tämän jälkeen käytiin eräiden jälkikäsittelyn algoritmien teoriaa läpi. Lopuksi kaikki esitellyt algoritmit toteutettiin ja testattiin.

Työssä käydyt algoritmit antavat grafiikkaohjelmoijille ja pelinkehittäjille hyvän pohjan, mistä voi lähteä kehittämään oman pelimoottorin jälkikäsittelyä.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste