- Selaus nimekkeen mukaan Lahden ammattikorkeakoulu
Viitteet 7514-7533 / 8528
-
Urheilijan talous : selvitys Olympiakomitean nuorten huippu-urheiluohjelmassa vuosina 2005 – 2009 mukana olleiden urheilijoiden budjetin rakentumisesta
(Lahden ammattikorkeakoulu, 2011)Tämä kvantitatiivinen tutkimus on tehty yhteistyössä Suomen Olympiakomitean kanssa. Tutkimuksen tarkoituksena on ensisijaisesti tuottaa tilastollista faktaa siitä, miten huipulle tähtäävän nuoren budjetti rakentuu. Tutkimus ... -
Urheilujärjestön markkinointiviestinnän kehittäminen : case: Major League Roller Hockey Europe
(Lahden ammattikorkeakoulu, 2013)Tämä opinnäytetyö käsittelee markkinointiviestintää, jonka on tarkoitus olla avuksi Major league Roller Hockey Europelle. Opinnäytteessä pohditaan, mitkä olisivat oikeita kanavia saada näkyvyyttä ja tunnettavuutta rullakiekolle ... -
Urheiluseuran ensiapuopas : Akuutit liikuntavammat
(Lahden ammattikorkeakoulu, 2018)Toiminnallisen opinnäytetyön aiheena oli Urheiluseuran ensiapuopas, akuutit liikuntavammat. Toimeksiantaja oli Päijät-Hämeen salibandy ry (PHSB), nykyiseltä nimeltään Pelicans Salibandy. Toiminnallisen opinnäytetyön ... -
Urheiluseuran markkinointistrategia : Case: Salibandyseura LASB
(Lahden ammattikorkeakoulu, 2018)Opinnäytetyössä luotiin markkinointistrategia salibandyseura LASBille. Vuonna 2016 perustettu seura on hyvän urheilullisen menestyksen ansiosta kasvanut ja kehittänyt toimintaa ansiokkaasti. Miesten edustusjoukkue on ... -
Urheiluseuran markkinointiviestintä
(Lahden ammattikorkeakoulu, 2008)Tämä opinnäytetyö käsittelee markkinointiviestintää ja ammattimaisesti toimivan jalkapalloseuran markkinointiviestinnän toimenpiteitä. Työ tarkastelee urheiluseuran markkinointiviestinnän kokonaisuutta, jolla pyritään ... -
Urheiluseuran sponsorihankinta
(Lahden ammattikorkeakoulu, 2010)Tämä opinnäytetyö käsittelee sponsorointiyhteistyötä. Aihetta tarkastellaan sekä yrityksen että sponsorointikohteen näkökulmasta. Painopiste on urheilun sponsoroinnissa. Opinnäytetyön tarkoitus on selvittää, miten yritykset ... -
Urheiluseuran sponsorihankinta ja digitaalinen markkinointiviestintä : case: Nastolan Kiekko
(Lahden ammattikorkeakoulu, 2012)Tämä opinnäytetyö käsittelee sponsoriyhteistyötä, sponsorihankintaa ja digitaalista markkinointiviestintää. Työ on rajattu koskemaan pelkästään urheilussa tapahtuvaa sponsorointia. Aihetta tarkastellaan pääosin urheiluseuran ... -
Urheiluseurojen markkinointi ja sponsorointi : Case: Namika Lahti
(Lahden ammattikorkeakoulu, 2011)Tämä opinnäytetyö käsittelee urheilumarkkinointia sekä sponsorointia. Halusimme selvittää kuinka urheiluseurat toteuttavat markkinointiaan sekä kuinka sponso-rointia saisi tehostettua. Työssä annetaan myös muutamia ... -
Urheilutapahtumien oheispalvelut
(Lahden ammattikorkeakoulu, 2009)Tutkimusongelma on, millaisia oheispalveluita matkailijoille järjestetään tutki-muksen kohteena olevissa kaupungeissa ja tapahtumissa, jotta kisaturistit käyttäi-sivät rahaa muuhunkin kuin pääsylippuihin. Opinnäytetyö on ... -
Urheiluvaatteiden uusi elämä : Case: Népra
(Lahden ammattikorkeakoulu, 2017)Kiertotalous talousmallina luo uudenlaisia mahdollisuuksia tehdä liiketoimintaa. Tämä opinnäytetyössä käsitellään, millaisia mahdollisuuksia kiertotalous tuo vaatetusalalle. Opinnäytetyö on kohdennettu Nèpra-urheiluvaatebrändille. ... -
URINARY DYSFUNCTION IN MULTIPLE SCLEROSIS: A behavioural bladder dysfunction management guide for patients with multiple sclerosis
(2019)Bladder dysfunction among patients with multiple sclerosis (MS) is common. Bladder problems not only are being physically uncomfortable, but they can disrupt patients’ daily life, interfere with work and diminish ... -
Urjalan kunnan maankaatopaikan yleistilaselvitys ja sulkemissuunnitelma
(Lahden ammattikorkeakoulu, 2016)Opinnäytetyön tavoitteena oli laatia yhdistetty yleistilaselvitys ja sulkemissuunnitelma Urjalan kunnan maankaatopaikalle. Kaatopaikan jälkihoidollisia töitä ohjaavan sulkemissuunnitelman laatiminen nähtiin ajankohtaisena, ... -
Usability in designing a mobile application for elderly users - Case study: Dairo application
(2019)As the population is getting older, technologies are developed to assist people’s life, particularly in terms of healthcare. With advancing age, elderly people suffer from cognitive, perceptive and sensory impairments. ... -
Usability of e-government portals in China
(Lahden ammattikorkeakoulu, 2015)E-government is the use of Information and Communication Technology (ICT) to enhance the access to and the delivery of government services to benefit citizens, business partners and employees. As an important part of ... -
USB-ohjattava opastenäyttö
(Lahden ammattikorkeakoulu, 2007)Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli suunnitella ja toteuttaa monikäyttöinen elektroninen ilmoitustaulu, johon voidaan ohjelmoida sekä välittömiä että ajastettuja toimintoja. Kyseinen laite toteutettiin Lahden ammattikorkeakoulun ... -
Usean työtehtävän yhdistäminen independent-lyhytelokuvan tuotannossa
(Lahden ammattikorkeakoulu, 2018)Opinnäytetyöni käsittelee usean eri työtehtävän yhdistämistä riippumattoman lyhytelokuvan tuotannossa. Opinnäytetyön tarkoitus on havainnollistaa riippumattoman elokuvanteon mahdollisuuksia ja rohkaista nuoria ... -
Usefulness analysis of a public-sector online service : case: pilot version of My Enterprise Finland networking section
(Lahden ammattikorkeakoulu, 2016)Digitalisation of public-sector services, for both private persons and enterprises, is one of the key projects of the Finnish Government. As a result, the Ministry of Economic Affairs and Employment has coordinated the ... -
"Usein aikuisen läsnäolo riittää" : Oivan jälkihuolto ja sen psykososiaalinen tuki nuorten ja jälkihuoltotyöntekijöiden näkökulmasta
(Lahden ammattikorkeakoulu, 2010)Tämän tutkimuksen tarkoituksena oli, että Peruspalvelukeskus Oiva – liikelaitos voi jälkihuoltonuorilta ja jälkihuoltotyöntekijöiltä saadun tiedon perusteella tarvittaessa kehittää jälkihuoltoa ja sen psykososiaalista tukea ... -
User Base Growth via Viral Marketing: The Contributory Factors : case: Ostosnero by Avansera Ltd.
(Lahden ammattikorkeakoulu, 2013)The past decade has witnessed a surge in the number of digital start-ups, many of which have achieved widely acclaimed success in less than a few years, attracting phenomenal numbers of users worldwide. A common marketing ... -
User Experience on Internal Social Media Platform
(2019)This thesis was commissioned by Osuuskauppa Hämeenmaa. The study aims to track user experience and feedback of Workplace by Facebook, an internal social media platform the company began using in early 2019. The purpose ...