"laatujohtaminen" - Selaus asiasanan mukaan Kajaanin ammattikorkeakoulu
Viitteet 1-9 / 9
-
ESS-portaalin käyttäjäkokemukset ja kehitysmahdollisuudet
(2023)Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia DNA Tower Finland Oy:n käyttämän Efecte Self Service (ESS) -portaalin saatavuuskyselytoiminteen käyttäjäkokemuksia ja kehitysmahdollisuuksia. Tutkimustyön tavoitteena oli ...Rajoitettu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången begränsad -
Laatu yrityksen menestystekijänä
(2022)Kehittämistehtävän tavoitteena oli luoda toimeksiantajayrityksen laadunhallintajärjestelmän kehitysmalli, ISO 9001 -laatustandardin teoriaviitekehyksessä. Toimeksiantajayrityksen uudistettu liiketoimintastrategia julkaistiin ... -
Laatukäsikirja Autohuolto Karppinen Oy:lle
(2020)Tiivistelmä Tekijä: Lankila Satu Työn nimi: Laatukäsikirja Autohuolto Karppinen Oy:lle Tutkintonimike: Tradenomi (AMK), liiketalous Asiasanat: laatu, laatukäsikirja, asiakaspalvelu, laatujärjestelmä Tämän opinnäytetyön ... -
Laatukäsikirja rakennusliike Raahen rakennuspalvelu Oy:lle
(2022)Opinnäytetyön aiheena on laatukäsikirjan laatiminen rakennusliike Raahen rakennuspalvelu Oy:lle. Raahen rakennuspalvelu Oy:llä ei aiemmin ollut dokumentoitua laatujärjestelmää tai laatukäsikirjaa. Opinnäytetyös-sä laadittavan ...Rajoitettu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången begränsad -
Laatukäsikirja Rakennustyö Arto Hirvonen Oy
(2022)Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli laatia yritykselle laatukäsikirja ja perehtyä tarkemmin laatuun ja laatu-järjestelmään. Laatukäsikirjan pohjalta yrityksen on helppo lähteä laatimaan kokonainen laatujärjestelmä. ... -
LEIKO-toiminnan käynnistäminen moniammatillisena yhteistyönä
(Kajaanin ammattikorkeakoulu, 2012)Opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää kirurgian LEIKO-toimintaa Kainuun keskussairaalassa. Tavoitteena oli käynnistää kehittämistoiminta moniammatillisena yhteistyönä perehtymällä LEIKO-toimintaan Suomessa ja suunnittelemalla ... -
Mittaamisesta toiminnan kehittämiseen case: Partasen Kuljetus Oy
(2022)Kuljetusalan yritykset kohtaavat useita haasteista. Kilpailukyvyn ja alalla säilymisen varmistamiseksi organisaation on suunnattava resursseja yhä enemmän laadun varmistamiseen ja suorituskyvyn tehostamiseen. Laadun ... -
Palvelutuotannon järjestäminen kunnassa: palvelun laatu tilaajan ja asiakkaan näkökulmista
(2023)Tiivistelmä Julkisen sektorin, markkinasektorin ja kansalaisyhteiskunnan toimintakentät ovat eriytyneitä toimintaympäristöjä siitä huolimatta, että jokainen toimijoista tuottaa palveluita julkisille toimijoille, kuten ... -
Standardin mukaista toimintaa: Totta vai tarua
(2023)Tämän opinnäytetyön tavoitteena on tutkia isännöintitoimiston toiminnan nykytilaa suhteessa SFS-EN ISO 9001:2015-standardin vaatimuksiin ja laatia lopputuotoksena toiminnan kehittämissuunnitelma. Tämän opinnäytetyön ...Rajoitettu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången begränsad